IS Prinsessor,,,

JAPP idag har vi varit på isen Linnea har åkte Grillor för FÖRSTA gången,,, jag hade verkligen ställt in mig på Gnäll,tårar och Bråk men OJ va fel jag hade för ovanlighetens skull gick det SUPER utan Gnäll och tårar,,,, hon va så duktig och ville åka själv,,, helt otroligt,,, annars hade det varit surt om hon rammlat & så,,
Då blir man som mamma STOLT,,,,och lixom pustar ut för man vet hur jobbgt det är då si små INTE vill NÅT,,,

Även JAG testade att åka,,, jag har ju ALLTID åkt på skridskor med Taggar Alltså tjej skridskor,,, men idag fick jag testa Hannas Kill skridkor och jag Kunde åka Trodde jag aldrig,, jo vars det va INTE glamoröst men jag Tog mig fram och tillbaka på den lilla Uppskottade banan på Isen,,,,
Så mysigt att åka på det ställe man på sommaren åker Båt!!! (nästan samma ställe iaf)....
Vi hade med oss Varm Choklad och Bullar,,, Mumsade och MYSTE,,, det va bara -4 grader Jätteskönt ute,,, bara Solen som saknades,,,,

Ida Sov gott I vagnen,,,






Vår lilla Is sessa,,,


Jack va åxå jätte duktig på att åka,,,




Jo vars jag står upp,,,,


Fika,,, Klicka på den här bilden så kommer ni till FB albumet med flera foton!!!



en liten film kom med åxå,,,, kolla hur bra är INTE jag på en skala.,,, Inte alls skakig i benen,,, HAHAHAHA
Jag trodde att jag skulle Åka på Lädret,,, men man höll sig på benen En del IAf!!!!


Jag tror att det va mycket för att Familjen Bästis va med som det inte va så mycket gnäll på Nea,, sen kom Familjen My förbi en sväng,,,, Super trevligt!!!

Efter åkandet åkte vi hem till Hanna & Rune på en liten korv och lite snack,,,

Sen hem,,, Mormor & Nisse kom förbi en sväng,,,

I morgon är det Jobbdags,,,, TIDIGT 7-13 fick byta (tack Nicklas) så jag kan vara med på första gången på simskolan,,,,får se om Ida & Pappa blir hemma eller om jag ska vara med & bada med Ida,,, kanske tar det en annan gång & koncentrerar Mig på Nea denna gång,,, jo det blir så Ida & pappa får vara hemma,,,

Ha en fin fin kväll
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi söta ni é på isen:)...



Trevlig vecka

kram J

2010-01-11 @ 14:11:28
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0