SIRAP,,,,,

Vaknade i natt av att D va tvungen ut & salta,,,, och Vips så hade jag 2 barn i sängne IGEN,,,Knepigt!!! men vi somnade om,,,,
Vaknade vid halv åtta då hade nog tjejerna varit vakna en stund,,, dom lekte på Linneas Rum,,,

Upp kirra Frukost,,, Då kom D hem så vi åt tillsammans,,, Sen Krusade jag Linneas Hår som tog nästan 30 minuter Inte Så bra Krustång och TJOCKT hår,,, så jag fick verkligen ta det i etapper,,,,
Målade henne så hon blev fin till Kalaset hon hade ju valt att vara Trollkarlshäxa,,,, & en fin sån blev hon,,, Ida fick Nöja sig med att vara Pippi,,, så jag gjorde små flätor på Henne,,,

D fick Order av att Fota & det gjorde han så bra!!!






Många Barn va det


FÖDELSEDAGSBARNET




Fiskdamm




Spännande Ida står snällt i kö,,,,


Lite hjälp av syrran


Sen målade D maglarna på Tjejerna medan jag snyggade till mig Inför jobbet,,,, ojoj va jag skrattade då jag hörde honom,,,
- nej Ida va stilla,gör så här med fingrarna NEJ ta inte det har ju inte tokat Osv,,,, hihih ja det är INTE enkelt om man är ovan,,,, för en annan är det ju Nemasproblemas,,,,

Sen åkte jag till Jobbet där det va SIRAP såå segt lite kunder och DÖÖÖÖÖ trist,,,,,Tiden går ju INTE snabbt då,,, SUCK,,,,

Efter jobbet kastade av Edward vid sunda sen vidare till Hanna där min familj befann sig på Kalas,,, fick i mig en Kopp kaffe Tackade snällt Nej till KAKA.,,, Känndes bra då vi åkte att jag inte tog NÅT!!! En till klapp på axeln,,,
D fick åka ut & jobba så han åkte hem med tjejerna jag åkte & matade pappas fiskar,,,,
Pappa hade fått brev från Sjukhuset,,, hans efterkontrolls värden va INTE bra efter Prostata cancern,,, så nu ska han strålas,,, i eskilstuna,,, SUCK stackars pappa,,, Nu är han Deppig,,, han ska vara där på Torsdag kl 11 så jag Tänkte att jag tar ledigt & följer med Honom,,,,det kan han Behöva!!!

Det blev Simpel middag en tallrik Yoghurt & smörgås,,,,
Barnen Härjade som bara den,,, SUCK plockade undan på med Pyjamas,,, Plocka lite till,,,
Men Nu sover dom små,,,,,
Fick till en liten tidsändring i morgon åxå så jag kan vara med på Simskolan,,, tänkte bada i morgon och fota lite,,,, Ida ska åxå få bada om D kan vara med,,,, det ska tydligen komma snö i natt och i morgon,,,,

nu ska jag Göra lite Fruktsallad på Färsk Annanas/äpplen/vindruvor & banan och Lite Glass till de,,, har ju 4 Points kvar som jag MÅSTE äta upp,,, Nya rånen MÅSTE ÄTA upp dagens Points och INTE spara,,,, så jag Äter!!! :P
& det är ju En annan del av Köping ikväll BÄSTA programmet EVER!!! så lite tända ljus och fruktsallad till de!!!

Ha en fin kväll
Kram på er
FIA


Kommentarer
Postat av: sabina

jag älskar bilderna på din header :)



Skulle vara kul om du ville säga vad du tycker om en låt jag tänkt på, Higher med Erik grönwall :)

2010-01-18 @ 16:54:20
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0