STRESS

ÅH ja va stressig  det blev i går,,, slutade vid fyra stressa hem villket INTE gick så bra SNÖ SNÖ och köer på motorvägen,,, bara att åka i 60 efter lastbilarna,,,, våga fasen inte köra om på Oplogad väg,,,, huu en bil i diket på väg hem,,,,
Hämtade upp barnen hem Packa väska medans jag åt en macka och en tallrik fil på stående fot,,,, D kom hem bytte om och Barnen fick i sig en Matburk var,,,, sen Brassa iväg lagom osams & stressade hela familjen skulle vara ombytta & klara till halv sex,,,, PHU,,,, inte kul

Men men väl där Barnen badade & va sååå duktiga Linnea simmar & simmar (så gott det går) Ida galnare än allt inga hämningar kastade sig ut Både här & där hon verkligen älskade att bada!!!
Fotade lite fick endel fina bilder som tessan (simmfröken) ska få,,,,


Linnea med SIN Jack!!! Som igår Blev 4 ÅR!!!! GRATTIS fina Killen vi hoppas att han kan sova hos oss på fredag det är hans tur nu!!! Linnea sov ju hos Honom Innan Jul men vi har Inte sagt nåt till dom ännu men panerna är så,,,


Linnea




Pappa & Ida




Jack håller Händerna RÄTT under vattnet








Sen hem Fixa nåt att äta Linnea va så trött så hon Gick Och la sig och Tvärslocknade,,,,
Ida va vaken en liten stund sen gick hon & jag & la oss jag Somnade på en gång,,,, Hihi typ vid 20.00 vaknade på natten & tog av mig kläderna,,,, Snacka om TRÖTT men Skönt att sova,,,

Idag har jag varit ledig SKÖÖNT!!! tog lite sovmorgon,,, Tjejerna va uppe & Lekte så snällt,,,
efter frukosten va det dags att ta tag i Tvisten med Tre igen,,, SUCK villken SOPPA,,,
Igår då jag kom hem Hade dom stängt av Telefonen,,, alltså porterat mitt nummer till deras,, SÅÅ FÖRBANNAD!!! ringde upp Denna Idabelle Igen och talade in ett par sanningens ORD på hennes svarare för hon har ju INTE ringt tillbaka,,,, FEGIS,,,,

Så jag testade i morse IGEN att få tag i henna men UTAN resultat,,, sms:ade så att nu går jag vidare för dom har INGEN rätt att portera mitt nummer utan Ljudfil eller min Påskrift,,, så jag har all rätt på Min sida!!!!
Försökte få tag i KO i Nyköping för hjälp men hon va på Kurs,,,,
Ringer Kundtjänst på Tre,,,, snackade med en snubbe som va SÅ trevlig,, BLÄCH...
 men Denna Isabelle har gjort mig HATISK tyvärr,,,,, men helt plötesligt BRYTS det,,,, HELVETTEEEEE Måste ringa upp Igen & dra SAMMA visa en gång till,,,,

En Klas svarar,,, jag förklarar att jag Inte orkar ta ALLT igen,,,, men ber honom Maila denna Isabelle Igen och HENNES CHEF,,,, varpå han säger men du berätta så kanske JAG kan hjälpa dig,,,, SUCK jaja JAg drar samma Visa IGEN för Hundrade gången,,,,,
Han säger DU jag ska fixa detta!!!
VA?? DU SKOJAR???
Nejdå jag fixar detta jag avbryter detta och ser till att allt avslutas,, så här får det INTE gå till,,,, Jag va Mållös,,, herregud så många jag snackar med som Bara jaja ditt fel,,,, och hon Isabell slynan som bara Vägrade hjälpa mig!!!

Mitt nummer hade porterats från tele2 till tre utan att jag Godkännt,,, men han fixade och jag fick en adress och en person som jag skulle skicka grejorna till sen fick jag Ringa tele2 och göra en Inportering igen som kostar 900:- men som Tre skulle stå för och frakten på grejorna Åxå jag skulle ringa så jag fått fakturan från tele2,,,,
Och jag Hoppas HOPPAS det inte blir strul då men jag har ju Klas namn och han sitter på Kundtjänst så jag skulle snacka med honom,,,,
Tänk att man skulle behöva komma till RÄTT persom som visste hur man skulle göra och som behandlade mig med 100% respekt så jag BLEV jätte Nöjd!!! TACK du gjorde min dag!!!!
Men det innebär INTE att jag kommer ha kvar tre,,, Näpp jag ska avsluta mitt mobila abonnemang snarast och även mitt mobila internet jag har hos dom,,, så Bye Bye en Kund Mindre,,,,,
man såå NAJS att detta är ÖVER så mycket energi och Irritation jag lagt ner på detta,,,,,

Pappa kom förbi på fm jag klippte honom och sen åt han lunch med oss,,, sen kom mamma åxå vi tog en fika,,, sen har jag städat dammsugit plockat tvättat och fixat GODASTE middagen.,,
här ni ett HETT och Absolut KANONBRA och barnsäkert middagstips,,,,

Arlas stroganoffpanna med Kyckling & Pasta,,,,


Jag tog 2 av denna och hällde i lite mera cremefraiche/kycklingfond & Persilja stekte kyckling strimmlor och kokade upp sen pasta till de FAAAN VA GOTT helt otrolig smak,,,, och tjejerna gillade de!!!

Vägde upp pasta ojoj 90g pasta är inte mycket så jag slog till på varlfri mängd á 7 points och denna panna,
 vägde upp kycklingen åxå sen några matskedar sås så hela denna måltid blev 12P super gott jag blev Mätt och fick även 3 uppvägda matlådor!!!'






Jag har fortfarande Inte ätit upp Mina dagliga Poins så jag ska göra fruksallad & unna mig Lite glass så jag blir av med Pointsen,,, herregud va man får äta!!! men jag Gillart & hoppas det ger resultat på torsdag,,,,

NU kom min sambo hem,,, så jag ska se till att vara lite social eftersom jag somnade i går kväll och han fick Åka ut tidigt & ploga/salta i morse,,, Trots att han INTE har Jour,,,, men till Helgen är vi lediga tillsammans igen,,, På söndag ska vi på Julgransplundring på SSAB,,, spännande,,,

I morgon är det jobb igen men ledig på Torsdag. Åker med min Älskade pappa till eskilstuna på strålning han ska inte behöva vare ensam första gången,,, och han blev MYCKET nöjd då jag berättade att jag åker med,,,

Ha en fin kväll
Puss på er
FIA





Kommentarer
Postat av: Jessica

Heja Klas..... Skönt att det verkar lösa sig:)



Har själv 3 men har inte upplevt problem, men jag ska akta mig för den bitchen hahahaha

2010-01-20 @ 08:58:15
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0