sunday!!!

sista dagen på den här veckan dårå!!!!eller den här Månaden,,,,
barnen vaknade vid halv sju,,,, D gick upp han kan verkligen INTE somna om på Mornarna & jag kan sova HUR länge som helst,,,,
Så vid halv nio gick jag upp & åt frukost med familjen,,,,
Linnea skulle på Jonnas kalas kl 10-12 så det va bara att fixa till henne hon valde att vara Älva idag!!!


& Viktigt med Målningen,,, Hon valde det själv åxå,,,,


Jag D & Ida gick ut en sväng skottade fram Golfen som vi ska försöka laga så svärmor får tebax sin bil,,,,
jag drog Ida på bobben på gatan men hon va såå trött så ut med vagnen ,,,
Ungen somnade på rot och sov ute i 2 timmar,,,
D fick åka & salta så SNÄLLA farfar hämtade Linnea på Kalaset och hade även med sig en del mat från gårdagen,,, tack för de så tjejerna & jag smaskade i oss,,,

FINA i nya MYS kläderna Momme köpt!!!


Lite BOOTAY!!!!


Pussisar!!!


Vi åkte in till stan & Mötte D bytte hans Jacka till annan stl sen hem till Momme på Fika snälla farbror Martin hjälpte nisse med datorn,,, som Lagt av,,, moderkortet,,Tydligen, så nu är ett nytt beställt,,, TACK martin för hjälpen!!! jag passade på att sova en stund i mammas soffa ÅH så skönt de va!!!

Hemma Slappar det snöar IGEN,,,,, D sover vi hoppas han slipper ut i natt,,,
I morgon är det Jobbdags NICE,,, men ledig på Tisdag igen då är dagis stängt,,, så kort vecka denna vecka,, eller NÄ jag jobbar ju HELA helgen,,,,

ÅÅ faaan faaan va jag Tryck i mig en MASSSSSA onyttigt den här helgen med 60-års kalaset & allt,,, FYY FYY Om man ändå hade en lite Bantardjävul som Rappade en HÅRT på fingrarna då det blir för MYCKET!!!
SUCK,,, men men vi får se på Torsdag!!!:)

Ha dä gott
KRAM
Fia

Kommentarer
Postat av: Kajza

El varför inte ett piller som på en vecka tar bort ca 5 kg el så eller ett piller som det står +5 på som man kan behöva om man vill gå upp i vikt... haha vad säger du ska vi försöka framställa ett sånt hehe.. Men du är såååå duktig!!!! Riktigt avis på dig vännen!! KRAM KRAM

2010-02-01 @ 20:00:12
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0