Besök

Åå äntligen har Min syster med familj kommit!!! så vi längtat,,,, Linena höll på att tjata hål i huvet på mig innan vi åkte in till Tåget,,,,
Så när vi plockat upp dessa och haft ett litet kramkalas åkte vi hem hit där Morfar & Alice väntade & passade Ida,,,,Vi Åt Middag egne gjord pizza & öl/vin Mumsigt,,,, sen lite Cheesekake med Jodgubbar till efterätt....

Vi fick Fira Lite åxå,,, Älskade pappa fick besked att knölen i armen INTE va tumör Utan Ledvätska från hans slitna Axel,,, ÅÅÅ va SKÖÖNT vi som va såå Oroliga!!!

Linnea & Philippa leker & leker,,, Hela tiden dom har såå roligt Ihop,,,,

Idag har vi varit på stan HELA dagen.,,, Överallt och det har SHOPPATS massor,,, (INTE JAG) för en gång skull,,, Jo 2 nagellack,,,, sen åkte vi hem & ixade Mat Grillat ikväll,,, mamma & Nisse kom hit & åt med oss,, & Ännu mera Kram kalas,,,, GILLART!!!
(Storasyster som är här är på Pappas sida alltså halvsyrra så mamma har inte träffat henne på Länge,,,)

I morgon ska vi åka ut på Havet och SOLA bada har fixat allt mat & Fika till dess,,,, Det blir lite att laga vi är ju 9 pers,,, :P men Underbart Mysigt!!! Jag Älskar att ha främmande !!!

Underbart är vår Nya Altan åxå!!!


Barnen på Sitt lilla Bord






















jag & Fina storasyster!!!


Nu tas det nattmacka I köket Hör jag,,, hihi....

Kom på en sak Emil Syrran son när han va 7-8 år va han såå kul han Avgudade mig & en gång då vi sågs så tittade han på mig med sina stora BRUNA ögon & sa:
- Du är GUDS frestelse,,,,
HAHAHA guud va vi skrattade,,,, det va det finaste nån sagt till mig,,,,
Så det får han höra till & från....

så nu ska GUDS frestelse gå & sova snart så man orkar upp i morgon bitti Båten taxar ut vid Nio,,,, BÄSTA platsen ska vi ha..

Puss på er
FIA























Kommentarer
Postat av: Lina

Den där potatissalladen fick det att vattnas i munnen på mig, vill du möjligen dela med dig av receptet? :)

2010-07-20 @ 23:44:34
URL: http://aderia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter underbart. Visst har ni plats för fyra pers till jag packar väskan hahaha. Må gott kram J

2010-07-21 @ 09:31:45
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0