Full fart,,,,

Ojojojoj va dagarna går,,,,men Jag ÄÄÄLSKAR att vara ledig!!!
idag va vi in till stan.. det va ju DÅLIGT väder,,, vilket va GANSKA sköönt så vi passade på att handla det sista till Altanbygget,,, så I morgon ska det Börjas Bygga,,,
& i morgon kväll ska jag Grundmåla balkarna,,,,
Häärligt Det är NU det börjar synas det ska bli sååå UNDERBART att få någonstans att sitta & slippa ALLT grus & skit man drar in Nu,,,

I går va det halv dåligt väder på Förmiddagen,.,,,, MEN det sprack upp vid lunch & blev super så vi va UTE och solade/Myste,,, Underbart!!! Barnen Mumsade på våra EGNA Smultron åxå som spridit sig skita mycket i vår lilla VILDVUXNA del av trädgården,,,, men Barnen Gillar det!!!








Häärligt GOODA!!!

Ikväll skulle Linneas Kompis Alice sova Här OOoooo dom tyckte det va såå spännande så vi åkte & handlade dom fick plocka varsin Påse Godis FAST det INTE va Lördag,,, och en Dricka var & ostbågar,,,
 Vi bäddade & dom lekte för fullt,, men sen då Klockan blev halv nio sa Alice
- Min pappa sa att jag fick flytta hem när jag ville,,,,och det vill jag göra NU!!!
- men Alice vill du Inte sova över hos oss
- NÄÄ för jag vill hem NU!!! 

Hihi Ungar så hon ringde efter pappa som kom & hämtade,,,, Gumman Tur att vi bor nära,,,,
så vi får se en annan dag,,,Grannar
Linnea blev SÅÅÅÅ lessen Grinade & grinade så NU ligger hon på stora madrassen på Golvet & tittar på Dumbo & äter Godis!!!! :P
Jag ska packa ALLA bad kläder & leksaker till I morgon då vi ska åka till Stranden,,,skönt att bara behöva packa lunchlådan i morgon,,,
 JÄÄÄTTE Fint väder ska re bli JIHOOOOOOO jag ska SOOOOLA,,, med Tove & barnen så fixat lite Lunch ska koka Pasta till barnen,,,
Då blire FÖRSTA dagen på stranden på semestern ÅÅÅ LOVE IT!!!!

 




DETTA ÄR DEN BÄSTA sommarlåten !!!! får sånna sommarkänslor när jag hör den...
LEDIN är SOMMAR massssor med minnen!!!!! :P

Nä börja Koka Pasta fjärilar till barnen & packa Bilen,,,
WHOOP WHOOOP

PUSS PÅ ER
ALLA FIIINA

Och massssor med kramar böner & Tankar till Melissa & hennes Familj,,,, Håller alla tummar vi kan att Agneta blir bra NU!!!!

/FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0