Vilken Häärlig Dag...

Lallalalaaa lallalalalaalaaaallllaaaa!!!!

Upp åt frukost smörjde Barnen packa Matsäck In i bilen & Till Jogersö,,,, tog vår Favvoplats,,,,
Packa upp allt och slänga sig i sol stolen,,,, Viist ja smörja sig med Coccos Oljan ÅXÅ,,,,

Solat & Badat hela dagen med Tove & Ellinor och Barn,,, underbart,,, Nog för att men som 2 barns mamma INTE får sitta stilla SÅ länge men ACK va Najs vi haft,,,,
Och jag Har Premiääär Doppat mig,,, HELA mig Inkl Huvet!!!
Barnen har badat och vi avslutade med glass,,, MUMS,,,,





















Mysigt va??
Men sen är det detta med att "bada i vassen" ÅÅ va trist det ääär,,,, men nu SKITER jag i re,,, jag badar och Är nöjd med vad jag har Presterat!!! & med Fina vänner kan det inte bli Bättre!!! :P
Och jag har en FIN familj som Älskar mig Som jag är!!!
SÅ NJUT av sommaren,,,, eller Nä NJUUT av Livet

D & Hans pappa Har påbörjat Altan bygget en del av stommen är klart,,,, NU börjar man se,,, Men dom fick ge upp vid två det va SÅÅÅ varmt OCH jo vars det kan man förstå så I morgon bitti kl 8 kör dom igång,,, med ett Uppehåll på dagen & kör på kvällskvisten Igen,,, Då kommer några vänner & hjälper till OM det är dags att spika Trall,,,, HURRAY!!!

Jag tar nog med mig Kidsen till Badet igen,,, Vi försöker Hålla Oss Undan!!! :P

D & Dan åkte med vår Båt till Nyköping Daniel skulle lämna den på varvet för en lite service,,, och sen skulle dom & ta en Öl,i hamnen, Mysigt!!!

Linnea somnade i sin puff vid sju som ni såg,,, SKIIT trött,,,
Ida däremot INGE trött,,,
Mamma Kissa,det kliar,vatten MAMMAAA kom,,, titta osv osv,,,en liten Alfons,,,
 MEN nu Sover hon,,,

PUSS på er ALLA FINA
FIA

Kommentarer
Postat av: Josefine

Har frågestund på bloggen, fråga vad du vill ;)



2010-07-07 @ 22:14:03
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ser sååå härligt ut, gött att ni njuter



HA DE BÄST

2010-07-08 @ 08:55:17
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jonaskajsa

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-01-13 @ 15:54:55
URL: http://jonaskajsa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0