4 DAR kvar!!!

Till Semester Jo vars Här är det Nedräkning,,,,,
ÅÅ va jag Längtar,,,, Hoppas Hoppas på Strand väder,,, vill bara packa väskan med Massa gott & åka till stranden MEN helst ut på havet!!!
Hjärtat & jag pratade om att lämna barnen 2-3 dagar & åka bort med Båten vara vi & mysa upp till trosa eller valdermarsvik,,,, det vore super najs,,, men verkar INTE som om tiden räcker till vi MÅSTE få upp ALTANEN innan syrran kommer,,, & inglasningen får vi jobba med under sen sommaren/hösten,,,, har kommit fram till att Tiden INTE räcker till :( Ovanligt va??

Ida har jag Jobbat med mitt snurriga HUVE.... SUCK,,,, ringde iaf till Vct i morse,,, fick en tid kvart i elva,,, passade bra eftersom jag räknade kassan idag så jag kunde pipa ifrån,,, :P
OOO dom är SÅÅÅ sjukt trevliga på stadsfjärden,,,Är så glad att jag & familjen BYTT!!!
 jag betalade pratade lite med trevliga tjejen i kassan,,,, gick vidare till vänt rummet,,,, och på den lilla vägen va det 2 usk/läkare som hejjade glatt (den vägen är INTE lång) och man blir lixom på såå bra humör,,, undrar om dom gått samma utb som oss,,, att HEJA på kunderna iaf sjukt trevliga,,,,,

Kommer in till Läkaren även han trevlig,,,, slänger av mig tröjan,,, han lyssnar & klämmer jag är spänd,,, skulle behöva en massage,,HAHA shit så de lät,,, NÄ han va en FARBROR doktor hahaha,,
 tar blodtryck både stående & liggande,,,, toppen bra jag får göra lite övningar,,,, han skickar mig på labb för lite blod prover,,,,
även dom BRA... skönt så han konstaterar "DIAMANTSJUKAN" HAHAH kul va,,,, mina kristaller är Ur balans så då får man Åka båt känslan det kommer försvinna inom 2 veckor,,,
HAHAH det KAN va till viss del stress relaterat,,, så ta det lite lungt,, EH nä INTE min grej men försöka går ju,,,,
hihi men men inget att göra & skönt att det inte va nåt annat!!!
TACK för de doktorn,,,, sen kollade han på ett nytt fördelsemärke jag fått,,, det va INGEN fara,,, skönt de åxå!!!

Så bara att cyckla tillbaka till Jobbet & fortsätta räkna,,, TACK för lånet av cyckeln suss!!!
Igen jag har BÄSTA chefen ever!!!! hihi

Dagen har gått fort kollegorna på BRA humör,,, jag fick skratta av mig ÅÅ min MAX han är för rolig!!! hihi även hans Apa är kul,,, *fniss*

Hämtade barnen på dagis,,, hem åt lite "frukost" Middag,,, GOTT,,,, D åkte & storhandlade jag dammsög,,, nattade Ida och somnade själv,,, GAHAAAA vaknade halv tio,,, jaja med mitt vimsiga huve kanske man behöver sova lite exra,,,

Usch jag känner mig så FET just nu,,, och har INGEn ork/lust att Vikt väkta,,, och inte träna heller med detta snurret i skallen,,, FAN åxå,,,, HATAR mig själv då det e så,,,

Lite tjejmiddag på Lördag kanske gör susen!!! det ska bli såå KUl längesen vi sågs nu,,, Härligt!!! kanske en cyckeltur till Läget och öla?? MYSFAKTOR på de!!!
Börjar ju inte förrän 11.30 på söndag!!!

Nä sova ska jag göra,,,,Jobba i morron åxå,,,
Ta hand om er
PUSS ALLA FINA

Kommentarer
Postat av: Helen

Kom ihåg denna mening: "Jag duger som jag är just nu". Upprepa den flera gånger för dig själv om dagen om du behöver. Jag tycker den e bra. Sen ska du ta fram några foton på dig från för två år sen o så tittar du dig själv i spegeln. Jihuu! Vad mycket mer du orkar nu! Du har ju gått ner massor. Låna kanske lite GI-kokböcker av bästisen eller kolla på tasteline och ändra lite i mattänket över semestern. Man får äta en massa gott när man äter GI. Bara massa gott tycker jag. Kraaaaaaam!

2010-07-01 @ 00:32:46
Postat av: Therese B

Du har gått ner massor Fia! Varje gång jag ser dig tänker jag på hur smal du har blivit! Gör som Helene säger, kolla på gamla bilder så att du faktiskt ser hur mycket mindre du är!

Kram

2010-07-01 @ 08:45:15
Postat av: Jessica

You rock, glöm ej bort dig själv mitt i allt !!!!!

Semester va gött, de förtjänar du nu!!!!

Må bäst



J

2010-07-01 @ 12:43:42
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0