HELG,,,,

Igen,,, FAN rent ut sagt va dagarna FLYYGER fram,,, men det är ju de när man har ROOLIGT!!!
I går började jag jobba strax efter lunch så jag hann med att sola lite på Fm,,, Barnen lekte i lekstugan SÅ UNDERBART väder!!!!


VARMT,, SOMMAR!!!! UNDERBART!!!
Jobbade till 18.15 vi va 3 vassa grírls som stängde butiken,,, !!!
Handlade efter Jobbet!! sen hem åt en tallrik fil och sen SLAPPA,,,, Somnade skapligt!!!
Skönt de för i Morse Va vi uppe tidigt!! Barnen åt frulle på Dagis jag käkade på Jobbet!!! LIKA MUMSIGT SOM VANLIGT!!!...
Idag räknade jag Kassan,,, det gick Toppen,,, så nu är man Inne i det Igen,, SKÖNT lättare för allas parter om vi fler som kan Räkna !!! om man vill va ledig eller Dyl,,, som nästa helg ska Edward bort då kan jag Rycka in & räkna,,,, Löser många problem!! :P Praktiskt till Tusen,,,
Som vanligt har vi SKIT skoj Mina Underbara KOllegor!!! Ni e Bara BÄST!!!
Hem hämtade barnen,,,, Åt Mellis hos Mormor Ute,,, Jätte Mysigt!!v VARMT i Solen,,,,
Väl hemma väntar vi på D som hade handlat så jag Fixade Stengel Burgare,,, MUMS,,, man blandar RÖD pesto och Massa Vitlök i färsen,,, sen bara Grilla Burgarna,,, MUMS!!!

Nu slappa i morgon blire FIN väder jag har lovat Ungarna att ta fram Polen,,, :P bara att Lyda,,, sen ska jag In & Shoppa present till en Liten Kille som fyller år på Söndag!!! Önskan ett Lysande SVÄRD,,, får se vad jag Hittar!!! Farmor ska passa barnen D ska hålla på med Altanen,,, :P eller gjuta Plintar till Altanen,,,, så jag Pyser in en snabbis & handlar allt går MYCKET fortare då man e ensam,,,,

OO joo Idag då jag satt i kassan kom en Man i 45 års Åldern,,, han tyckte det va Trist för mig Att jobba i detta FIna väder,,, Jo sa jag men jag slutar om 45minuter,,, (vilket de va då) OO vart ska jag vänta på dig sa han & flinade,,, FNiss ett stycke ragg,,,, men sen sa han vad ska du göra då du slutar?? Jo jag ska hem till Mina bran sa jag,,, VAAA?? utbrast han Har du barn?? EH ja 2 st OO HERREGUUD sa han du som bara är runt 22???? HAHAHA ÅÅÅ TACK TACK,,, jag bjöd mannen på en PÅse som tack!!! *asg* och Avslöjade INTE min ålder,,,, Ja gillar sånnadäringa Kunder!!! :P

Vår Antenn har lagt av HELT,,, bara ettan & Tvåan som går att kika  på BLÖÖÖ så I morgon MÅSTE det fixas,,, :P

Nåja sån ROLIG Lördag har vi!!!


Hoppas ni får en FIIN Fredag
Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Michaela Arvidsson

Nu kommenterar jag äntligen ;)

Gud vad roligt o få såna komplimanger på jobbet, själv lyckas man alltid få surtanter/gubbar som bara har negativa salker o säga. Du ser dock ut o vara yngre än du är! Lycka till med antenn jobbet ;)

2010-06-04 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0