Lördag....

Villken Härlig dag det varit idag,,, Humöret på topp,,, jag fick lite egentid att handla present till FINA lilla Kalle som fyller i morgon,,,
Började dagen med att äta frukost!!! färskt bröd som Varje lördag,, TACK MJ Delivery!!

D tog kärran & åkte till Norrköping handlade Cementblandare,,, HIHI för han & farfar har gjutit Plintar idag,,, Dom hann inte med Alla men hälften iaf!!! hoppas på att bli klara i morgon!!!
farmor Passade Kidsen jag åkte in till stan & shoppade lite present,,,
Det är Så nice att vara ENSAM den egentiden om den bara är nån timma & handla i lugn & ro Är GULD!!!
Så det har varit en Underbar dag!!!

Hemma blev det inget gjort jo jag har ju tvättat som hängt ute hela dagen,,, Underbart!!!
Älskar att man kan Hänga tvätten Ute,,, det doftar Underbart & torkar Fort!!!
Jag blev SÅÅ trött på efm så jag gick & la mig och sov några timmar,,, så nu lär man väl Inte kunna somna i natt,,,

Har fått en ÖVERASKNING!!!
Min fina vän NINA har gift sig STOOOOORT GRATTIS TILL ER  dom är utomlands nu & kommer hit på Onsdag ska bli SÅÅÅ MYSIGT!!!

SÅÅ OTROOLIGT FINA DOM ÄR ALLA 3!!!! GRATTIS GRATTIS Ni fina!!!!!

I morgon är det kalas,,, Bästisens Lilla Kalle blir 3År det ska bli Mysigt,,,, D ska fixa med Altanen,,,,

Nu ska vi slappa,,,,
Ha en fin fin kväll

PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0