Ops

Ja jag har såå sjukt mycket att skriva,,,, men inte tid riktigt så vi kör en kortis,,,,
Som ni vet va ju Ida sjuk HÖG HÖG feber så jag va hemma & vabbade tis-tors på Onsdagen va Linnea med Farmor på Zillah & Totte I nyköping Mysigt!!! Svärmor fotade Super Duper !!!











Torsdag Ida lite piggare,,, SKÖÖNT D va tvungen att Jobba så Jag packar allt i vagnen,,,,Storhandlar med ALLA andra sen då han kommer hem åker vi till västervik,,,, resan gick bra BARA 198 "NÄR ÄR VI FRAMME ",...  och ett TRIST stopp i Söderköping med LÅNGA köer vid en Broöppning,,,,,

Väl Framme Upp med Förtältet Bo in sig kolla runt på Service Huset,,,Bädda ner Barnen & en Öl i Förtältet MYSIGT!!!!

MIDSOMMARAFTON,,,, &  ETT år sen MICHAEL JACKSON TRAGISKT Blev en Ängel.... Fyy va tiden gått Fort,,, Känns som IGÅR jag fick SMS om det av Daniel & Satt som förstelnad vid datorn...
Jobbigt!!!
ALLTID saknad !!!




Iaf Vi packade Badäskan & låg vid Poolen Hela förmiddagen..... Underbart.... sen till vagnarna Duka LÅNG bord & Sill Lunch,,, ÅÅ va gott,,, 
Sen snyggade vi till Oss & begav oss till Stora firandet,,,, där va det ullt med Folk,,, Alla midsommar Fina,,, en Gille grupp som dansade och spelade,, sen dansade vi åxå!!! :p Linnea va glad till en Början sen va det TRIST! haha och hon va lite islken på att jag INTE fixat en Krans till Henne men Hade inte tid och jag kan säga att det fanns inte EN blomma på Området!!! hahah men hon fick blommor i håret & va LIITE gladare,,, :P

Sen tillbaka och Fixa Efterrätten som va MIN uppgift,,, svårt när man Inte har en KYL som Funkar som de ska,,, MEN jag kirrade de iaf,,,, det blev en blndning av Vaniljvisp& Kesella Jordgubb/lime,,, och Jordgubbar till de,,, och det Va Gott!!!

Sen slappa snacka barnen lekte,,,, och vi hade TREVLIGT,,,, 
På Kvällen Grill med GOTT tillbehör,,, Öl/rose/fanta ,,,, SOMMAR!!!

Det blev inte sån sen kväll Man e ju trött,,,,
Men SHIT vilken DRAG,,,, Massor med Ungdoms Fylla,,,Ja Fylla överhuvud taget,,, det va lite Pådrag med POLIS och tydligen en Knark uppgörelse med Knivar & piller inblandat ,,, FYY nära där vi Låg,,, i en sån Villa Vagn,,, Obehagligt,,,, och det va Liite svårt att sova med ALLT LIV runtomkring,,,, Även de obehagligt... vi fick en plats där ALLA gick förbi... Inte värdens bästa,,, man va lite Nojjig att nån skulle ragla in i vagnen & bete sig Illa,skrämma barnen,spy på förtältet eller repa NYA bilen,,, men det gick bra,,,,,

Men det är alltid lite Olustigt på sånna tillfällen,,,,
Midsommardagen,,,, uppe i ottan,,, lite halvdant väder,,,, så vi välger att åka till Västervik City och kolla,,, ALLT stängt,,, hihi men det visste vi ju nästan TUR de SPARADE lite kosing,,, :P shoppade lite på Lager 157 bara som ni såg!!! :P

Gick till polen på efm solade & badade (solen va framme då) sen grilla Igen på kvällen,,,, så Mysigt!!!
Jag drack lite för många (3st) Rose/fanta frinkar Inte van,,, :P så jag blev DYNG trött & somnade med Linnea,,,,
Vaknade Mitt I natten av ett RYCK,,, PANIIIIIK Nån Skriker & gapar Utanför ett sånt PANIIK skrik,,, HÖGT ,, Precis som om Personen Är jagad,,, (en man) sån skräck skriik,,, Fyy hemskt och det låter som han springer,,,, ,,, jag fick sån hjärtklappning,,,, skit rätt,, hade säkert drömt nåt åxå,,,, sen hade jag asa svårt att somna om,,, D snarkade som ALDRIG förr,,,,, och det va SÅN djävla liv ute Även denna kväll... :( jag Mådde illa & inbillade mig att jag skulle spy,,, HAHAH men somnade Om till sist!!!

Söndagen bestod av SOL SOL SOOOL vi packadr ihop allt & checkade ut... såg sen vid PoOlen HELA dagen,,, MYSIGT  åkte hem med sällskap av Fam Åberg på efm,,,,, Stannade & åt Mat i Söderköping,,, Jätte Mysigt, had ena massa grill rester vi smaskade på i en Park,,,,,

Väl hemma bada barnen Plocka upp ladda tvättmaskinen och sen ZZzz.. SÅÅÅ trötta,,,,
Tack Fam ÅBERG/KARLSSON vi har Haft super Mysigt!!! Ny Tradition på detta!!!!

Idag har barnen vart på Dagis jag har Jobbat,,,, kan säga att jag INTE hade lust idag,,med detta UNDERBARA väder,
:P men en vecka Kvar sen så,,, SEMESTER!!!! JIHAAAAA

Nu e jag SÅÅÅ trött 
Så ni får nöjja er med denna uppdatering av Vår helg,,, & kika på MIDSOMMARBilderna 
Klicka på Bilden så kommer ni till Mitt FB album


Ta hand om er
Puss & Kram
FIA



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0