Stråålande SOL på Bröllopsdagen!!!

Ja Idag IGEN,,, LOVE IT,,, jo Jessica jätte fint väder dock lite Blåst och Inte såå super varmt OM man inte lägger sig i skuggan!!! :P
Började dagen med att Åka på Ica & handla solskydd till barnen som va slut,,, handlade lite frukt & lunch... Fiskbullar låg på beställning en dag som denna Med Kungabröllop & alllt!!!

D har varit hos en vän & hjälp tll med lite grävande,,, jag & tjejerna har varit hemma Tvättat & Badat,,, Linnea & sina 2 kompisar har haft super mysigt Badat & badat i polen,,,,Jag har solat & slappat inte gjort mycket så sköönt,,,
vid femtiden Åkte jag till Örstig med barnen där vi fick grillat hos bengan & Elle Jätte mysigt TACK,,, Gubbarna va ju ute & grävde så vi va Häll på med barnen,,, Jag åkte hem vid 22 då höll kidsen (våra) att på riva huset ÖVERTRÖTTA så det blev att Åka hem & sova!!!

Linnea & Söta Arvid








Bengan


Ida hittade den Underbara retro vagnen som hon gick & drog på!!!!


havs utsikt!!!


D grillar Korv bollar Till barnen


Malte & Nea


Blommor,,, dessa blommor kommer rån VÅR tomt,, då vi dränerade åkte Daniel men massan till bengn som skulle Fylla ut tomten,,, OCH då fick dom ALLA våra LÖKAR,,, varpå en HÄR,,, !!! HIHIHI






Nu sitter vi & slökollar på BRÖLLOPPET!!! dom är SÅÅ fina jag Grät en skvätt då jag såg vid lunch,,,  & dom är Verkligen KÄRA,,, Underbart att se,,,,  Detta är SÅÅ häftigt,,, jag har varit så less på allt tjat om detta & Alla prylar som säljs i samband med detta,,,, men Denna dagen är SÅÅ häftig!!! & det har ju trots allt bara hänt EN enda gång förr att en "svensson" blivit Kunglig!!! Fatta att Daniel är PRINS nu,,, sjukt!!! Åter igen dom är såå FINA!!!
Ska bli spännande att se Tårtan nu!!! Shit 11 våningar hög 230KG TÅRTA WOW!!!!!!
Fatta så MÅNGA miljoner Människor som ser detta NU!!! Coolt
Tänk om man kunde få klä upp sig på detta vise NÅN gång,, :P Nåja Vad är en bal på Slottet,,,, (jag va ALDRIG på student balen jag fick åka till Grekland istället!!! )

I morgon ska det bli MINST lika Fint väder tänkte överraska Linnea med att plocka fram studs mattan,,,, sen ska vi städa & gå igenom Husvagnen så den är OK till Midsommar helgen!!!! då vi åker till Västervik!!!

Puss på er!!!
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0