Firande No1

Då va denna dagen klar,,, ett  kalas avklarat!!
Våra familjer va på plats,,, vi fikade snackade och öppnade paket!!!
Ida fick en massa bra Massa LERA med tillbehör sängkläder pengar & kläder,,, TACK alla ni,,
Även jag fick massa Bra greor!!!

Åh min Älskade Pappa har en Underbar tradition,,, då jag fyller ringer han & spelar Tryggare kan ingen vara på Munspel!!! Lyssna!!!


Linnea "diskar" vaniljsås skålen,,,


Idas paket!!!






Detta va DET bästa,,, Små pengar en liten Påse med Små pengar från Bonus morbror Robban,,, Ida Älskar små pengar kan plocka HUR länge som Helst.,., MINA PEEENGAAAAR skrek hon då hon Öppnade påsen!!! hahaha


En egen dammsugare från Farmor& Farfar


Lite Fika


Dega!!!!

 Stora syster Ingelas Verk,,,


Moster Ingela & Ida


Jack,,


Min Bästa Barndoms vän Lotta som är Här på besök från Surahammar





Min present från syrran,,, HAHAHA Bröst toffsar Här ska tränas så jag får snurr på dom,,, HIHIHI


En Jätte bra present från LOTTA TACK


Från mamma,,,


Middagen


Ida smaskar ostbågar!!!


Det sista hon gjorde innan sängen städade lite!!!


Nu håller jag på att fixa tårta till i morgon,,, ska även Kirra Godispåsarna så jag har de gjort,,,
Ha en fin Lördag

Glömm INTE ställa FRAM klockan i natt!!!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0