För 2 år sen,,,,,,

Hade mitt Vatten gått,,, vi åkte in & Ut från Förlossningen pga att jag skulle ha MEDUSIN,,,, (hihi )
för urinvägsinfektion,,,, oj oj va vi väntade som alla andra, eftersom jag INTE kunde hålla käften  & säga då vattnet gått,,, jag ringde mamma först sen syrran sen Bästis!!! hihi det va SÅÅ MYSIGT!!!
& för 2 år sen dessa dagar såg jag ut såhär!! kan man säga typ 45 kilo tyngre åxå,,,,






HIHI stor mage trots att ungen va 3 veckor tidig,,,
på Onsdag fyller Ida 2 år,,, HELT sjukt!!!
det andra som är sjukt är att trots att Arvid luktade så Underbart bebisgott när vi va där i Fredags & snusade,,,
 är jag INTE ETT DUGG SUGEN på en till bejbi,,,, nej DET RÄCKER som det är,,,, med Mina Hulliganer,,, för JA 
Shit Ida åå hon gör mig galen och full av skratt,,,
I morse blev hon & Nea Osams så som alltid klappar hon till Linnea sen skriker hon:
- Dumma Dumma NEA ine båka mej,,,,, BAJSPOTTA hahahah va ganska svårt att Hålla sig från skratt då!!!Men klart hon fick skäll för slåss gör man INTE!!!

Dagen i övrigt har flutit på BRA,,,, Trots Dåligt med Kunder,,, men jag har ju Fin FINA kollegor som försöker gaska upp stämmningen,,, & Spela JONNY CASCH så det ekar,,, SUCK försökte mig på att byta skiva men NÄÄ NÅN har GÖMT kontrollen och Mixtrat med Cd:n så jag fick INTE upp den,,, (för övrigt har grabbarna gjort ett sjukt fint Demobord för data högtalarna)
MEN DU KEXET en dag ska jag BYTA till SLAGER skiva!!! LOOVAR!!!!
"Finns i Mina drömmar Tusen ååå en NAAAAAATT",,,, hihi

Jobbade sent,,, hem Pappa va här med litet paket till Ida,,, han åker till Eskilstuna i Morgon & påbörjar sin strålning,,, BÄSTA PAPPA,,, det kommer säkert gå Jätte bra,,, Han va Vid MYCKET gott Mod,,,
Vi åt lite exklusiv Middag,,, Fil & Macka,,,
Linnea Hade ju som vanligt somnat  ,,, Gumman slog ihop vid sex tiden,,,


Nu sover D åxå i soffan,,,,
så lika bra att gå & lägga sig,,,,

BY THE WAY,,,, HERMAN,,,
Han fick mat idag,,, sen blev han ut portionerad till GRANNARNA,,, hahahahaha MOTVILLIGT tog dom emot honom,,, SÅ PERNILLA hoppas du uppdaterar på FB,,,,
Själv ska jag BAKA honom i Morgon Så på Onsdag ska jag Bjussa Kollegorna på HERMAN!!!!

Ha en fin fortsatt Vecka,,,
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Pilla

Haha, vadå motvilligt?! Hur ska jag ta hand om stackars Herman nästa vecka då när jag ska resa bort? Ska jag kalla in barnvakt? Nä, Håkan får ta hand om 3 barn...

/P

2010-03-15 @ 21:43:51
Postat av: Anonym

åå jag blir alltid så glad när jag läser din blogg, måste komma ner & hälsa på dig snart på jobbet!! gulle dig :) kraaaaam

2010-03-15 @ 22:43:32
URL: http://louiseevaldsson.blogg.se/
Postat av: Kajza

Ja din blogg gör en alltid glad..... Åhh blir sååå bebis sugen.... Vill ha en till!!!! Kram kram

2010-03-16 @ 10:54:38
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0