MUMS!!!!

Ja bara ett ord MUMS!!!! HERMAN MIN HERMAN,,, såå god såå fin!!! han Svällde såå BRA i ugnen!!!! *asg*
Japp MIN KAKA blev ASA god!!! ska bli ett NÖJE att bjuda kollegorna i morgon!!!
SÅ ni som ska mata honom för sista gången,,, Ett tips (som jag knyckte från Bästisens goda muffins)
Schweizer Nöt 200g kaka,,, en påse hasselnötter, Mosad Banan istället för äpple & Kardemumma istället för Kanel,,,,JÄTTE JÄTTE smarrigt!!!!!

Dagen på jobbet SOM VANLIGT massa kunder,,, NOT,,, lite folk men med dom kollegorna kan man inte ha det bättre!!!!  Hämtade Tjejerna,,, Hem Linnea sprang upp till Alice,,,, Jag bakade Herman,,,,
Sen åkte D & Nea & Handlade ett paket från Nea till Idas Födelsedag i morgon,,, TÄNK mammas bebis blir 2 år,,, SJUUUUKT ,,,,
Det ska bli spännande att sjunga för henne i morgon se hur hon reagerar,,,, paketen är inslagen,,,

Roligare Inlägg än så Blir det INTE,,,
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0