Pust,,,,,

100 knyck JÄMT!!!!

Ja fasen va dagarna rullar på,,,Hinner inte med nåt,,,,
Onsdag,,,,full fart,, har SJUKT mycket att gör apå jobbet,, vi stannade kvar till 20 på kväller etikett byte & förberedelse inför katalogsläppet som va i går torsdag,,, och en massa Nya varor som ska in kolla av avdelningen & det viktigaste av allt HINNA med Kunderna åxå,,,
 och nu när vi är Lite folk dock inte enl Insjöborna med enl oss & tid & ALLT som MÅSTe göras och med Kort datum så PHEW säger jag bara,,,, men vi kirrar det & Vi är just nu ett DREAM TEAM,,, alla bästa Kollegor,,,,
Vi har såå djävla kul på dagarna ,,, säger det IGEN NI ÄR BÄÄÄST!!!

I går va det ju som sagt katalogsläpp,,,, men det va ganska lungt trots lön,,,,
Idag har det varit en hel del,,, plockade varor fixade lite på avdelningen och fredags frukost,,, MUMS,,,, har kanske gjort liiite nytta eller,,, ?

Efter jobbet på stan handlade lite fin fina kläder till kusinerna i Sveg dom har ju långt till närmsta stor stad så kläder är nog välkommet,,, :P
D har bytt bromsar på bilen & tvättat den så nu skiiiner den fint,,,, och vi kan åka säkert dom 200 milen det kommer bli i slutändan innan vi kommer hem,,,, bäst att ladda med MÅNGA filmer i bilen pennor papper & mutgodis,,, trots godis förbud,,, hihi men på Långresor är det Tillåtet,,,

När vi fikat lite med Morfar som kom med Nova som han passat idag tog D svärmors bil tvättade,skurade,gnodde & Tankade så nu får hon tillbaka en NY bil kan jag säga!!! såå fin synd bara att det kom en skvätt regn förut!!! och i morgon åker han & tvättar Nya saaben mycket tvättande blire,,, :P men rena & fina bilar har vi!!!

D hämtade barnen på dagis,,, så jag kunde ta det lungt på stan,,,, handlade ALLT till släkt fikat i morgon & barnkalaset på söndag,,, men HELSKOTTA va DYRT,,,, ujuj allt till kalasen gick på runda slängar 900:-
URK,,, men det ska bli Mysigt med kalas,,, & dom flesta kommer åxå väntar på svar från vissa,,,, KOMMER ni eller???

barnen fick vara vakna hur länge dom ville i kväll,,,, Men Linnea somnade Nyss i soffan,,, 21.00 det är fanemej rekord,,,, D läser nu för Ida som Åxå va skiit trött!!

& Mina Läsare i morgon är det MIN FÖDELSEDAG!!!! jupp denna unga snygga kvinna blir hela 33 år men som alltid känner jag mig inte ett åt yngre än 26 som för övrigt är en BRA ålder så jag stannar där!!!!






Lite bilder jag hade i kameran,,,

Älskade Tempelton 14 år gammal senil & halt,,,, det är dags för Misse heaven snart,,, SKIT jobbigt med han mår inte så bra,,,, SNYFT!!!!


Tjejernas fins Påsk pyssel från dagis!!!! Idas till vänster Neas till Höger,,,, UNDERBARA


TorsdagsLYX äta Middag framför TV:N


                                 HJÄRTAN!!!






Trots att dom Bråkar OFTA har dom så kul ihop då dom väl leker,,, Oftast leker dom Mamma Pappa Barn,,, Linnea är mamma Ida Bejbi och då kan dom leka LÄNGE utan bråk,,,,
Linnea är som en liten Kärring ibland men så klok & omtänksam & DUKTIG hon klär sig själv borstar hår & tänder plockar fram mat och fika själv kan en hel del av alfabetet räknar både på svenska & engelska skriver & stavar ord,,,Ja hon är som Lotta KAN ALLT!!! hihii
Mäst av allt är hon Underbart klok & förstående,,, och känslosam,,, klappar mig ofta på Kinden & Säger att hon ÄLSKAR mig,,,, fina UNGE,,, senast idag sa hon det,,,, men hon sa ÅXÅ att jag va en djävulunge,,, (från madicken) för att jag inte bäddade upp hennes säng som hon ville,,, HAHA HUMÖR åxå,,, efter,,,, PAPPA,,,, :P

Nu tror jag visst att D åxå somnat,,,,,
Så jag ska ta lite godis i min ensamhet,,, Min kropp BEHÖVER det NU,,,,,,
Först Måste jag
Puss på Er,,
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Säger GRATIS i förskott:) Ha en underbar dag:)

2010-03-26 @ 23:34:06
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Lina

En smygläsare i Oxelösund som ger sig till känna! :)

Jätte fina bilder på dig och dina fina barn!

2010-03-27 @ 00:02:08
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0