SCHLEEETN

OOH ja gud va jag är SLITEN,,,, Dock Nu börjar jag Känna mig lite piggare,,,, hihi
Gårdagen,,,:

Jobb med Möte & Frukost,,, nu händer det grejor ,,,,, omorganisering,,,, jisses mycket som rör sig i huvet,,, Hoppas Hoppas att det blir bra för en annan,,,, vill ju Inge hellre än jobba Kvar men Familjen Går ju först,,,
Tur att man har förstående Kollegor så med våra KLOKA huvuden kommer detta lösa sig till det Bättre tror jag!!! men som sagt Turbulent är det,,,,
Efter Jobbet hämtade barnen,,, Fröknarna va Nöjda,,, vi hade ju med våra Fin FINA Cupcakes vi bakat till Dom,,, :P haha Lite Muta,,,, Nerå.... vi skulle ju inte äta upp alla.,,, så då tänkte vi på Bästa fröknarna,,,,

Hem plocka bada smutsiga barn,,,, på med Kläder packa in familjen (utom Pappa D) i bilen sen åkte vi till Tove & Magnus,,,, Fick Massor med GOD mat,,, och Massor med VIN  För mycket vin,,,
(Pappa D kom senare han hade varit med Jobbet på Båtmässan i stockholm)
OJOJ va vi hade trevligt,,, TACK TACK TAAAAACK fina ni,,,, det behövde vi snacka skit ,skratta,& Vina och Unna mig en massa ONYTTIGT!!!! tack för de,,, :P
och jag kan Säga att OJOJ igen va jag blev "GLAD"!!!! lite överförfriskad kanske,,, tur att vi tog en prommis hem med barnen i vagnarna så man fick Lite frisk luft!!!:P
Det märks att jag inte festat sen Julfesten med Jobbet,,, haha

Nils bilbana va ju SKIT SKOJ,,,


Lite Snittar!! Både till vuxna och barn,,, barnens va med sylt I & Linnea sa: mamma du måste Köpa sånna här!!! HIHI så vi fåvälan fixa de då


Fina barnen

 Greta med sin krona,,,


Goda maten






Ida smaskade på Spetten,,,





SKÅÅÅÅÅÅÅÅL




Här är 2 av fyllona,,, :P


& Här di andra 2.....


Trötta & Salongsberusade,,,, Ida hade vaknat till,,,,


Pratade med Tove i morse,, hennes Magnus blev magsjuk i natt,,, :( SAAATAN hoppas hoppas HOPPPPPPPPPAS vi inte får det igen,,,, Jag & Ida har ju nyss haft men D & Nea ligger i riskzonen,,, eller det gör vi alla Kräksjukansbaciller är HEMSKA;;; URK...

Idag har jag varit sååååå sliten/bakis,, TRÖTT så det blev lite slappt i morse,,, men efter lunch åker vi in till Gumsbacken,,, Handlar lite & Äter på MC Donalds Jätte Mysigt,,, ÄNNU MERA ONYTTIGT,,, så nästa vecka BARA VV soppa,,, men det är det VÄÄRT,,,, sen är det Ju Mello Fest med ALLA tjejerna Nästa Lördag ..,, HAHA Mycket nu!!!

& Så har det ju hänt en såååååå Kul grej jag säger bara
GRATTIS BENGAN & ELLE TILL LILLA ARWID SÅÅÅÅ ROLIGT ATT HAN ÄNTLIGEN ÄR HÄR OCH ATT ALLT GÅTT BRA

OCH GRATTIS MALTE PÅ DIN 2-ÅRS DAG IDAG OCH TILL DIG SOM NU ÄR STOREBROR!!!!


Nu Kikar vi på mello fasen det är en MASSA bra låtar till Finalen Spännande,,, men att Alcazar åkte ut nu kan jag inte fatta.,,, GRYM låt!! men men,,,

I morgon ska vi till Kollegan Pär på en fika,,, trevligt,,, & Ev hitta på nåt med fam kjellberg Pulka/korvgrillning nåt iaf,,,

Ha en fin Lördag
Kram på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0