THIS IS IT!!!!

ÅÅ JAAA Idag kom den Min film,,, det va Fanimej på TIDEN,,,,, Som jag VÄNTAT!!!



Dagen Har gått SÅÅÅÅÅ fort,,, snabbaste dagen på Länge,,,,
Upp snygga till sig,,, Linnea va SÅÅ Spänd, då hon tog på sig kläderna frågade jag om hon visste va det va för dag idag??
KUSINDAGEN säger hon,,, HAHAHAHA ÅÅH va hon har LÄNGTAT efter Sina Kusiner nicole & olivia,,,,
Jag syftade på SIMSKOLAN!!!

Jag åkte till Jobbet plockade lite varor,, Tog med VARM hand emot Vår Prao "svenne" delegerade ut Lite Jobb,,, *fniss* kassering som dom brukar tycka är skoj Hammra sönder maskiner/stereos & sånt!!! HIHI
Några timmar stationer och sen Hem

Hämta Barnen sen till MORMOR & KUSINERNA!!!! JAAAA va kul,,, Linnea va SÅÅ Nöjd,,,
Bäste Nisse hade handlat nalle ryggsäckar till tjejerna då han va i Tyskland, med godis i så det va ju GOTT....
Vi snackade Lite & Fikade,,, sen hem Packa Bad väskan & sen Åkte D med Nea till Badhuset
jag kirrade keket,,,,, kyckling,klyftpotatis & rotfrukter MUMS!!!

Sen kom mamma & Kusinerna på Besök Till Linneas Glädje,,, Hon somnade hon Nicole i soffan,,,,
Där har vi en lite favvo tror jag,,,,
& Det är SNYGGA Kusiner Mina Tjejern har!!!! 




Mormor Nattade Ida,,, vi har begränsat hennes sovtider på Dagis,,, Hon kan Inbland sova 3 timmar där,,, men nu MAX 1,5 timma,,,, nu börjar det Märkas vid nattning om hon sovit mycket!!!
Så hon slocknade på stört!!!

HERMAN!!!
Han trivs hos oss,,,, Bubblade för fullt då jag kom hem,,, & Idag fick jag Röra vid honom Lite!!! Så mysigt!! :P
Pratade med honom igen efter maten!!! så han Är Fortfarande NÖJD


Jag sköter honom Bra Hanna!!! du kan vara Lugn!!! :P

Nä om man skulle Gå & Knoppa Lång dag i morgon,,,,
Kramfors Tjejerna hämtar små kusinerna på dagis i morgon,, tror att det är EN som kommer spricka av stolthet då!!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica L

...Och tors på tv 4 börjar Jaksson´s 6 avsnitt om familjen..



Herman är fin;)



Ha de gott

2010-03-08 @ 21:57:03
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0