Helg??

Ja för vissa,,, en annan Jobbar i morgon & fredag!!!

Fick Väcka barnen i Morse,,, shit dom sover så länge,,, så 07.40 va det dags att kliva upp,,, så Nu börjar en annan åxå känna sig utvilad,,, TACK det kan behövas efter alla småbebis år,,, nog för att ida inte är stor men ingen BEJBI iaf,,,

Idag har dagen gått fort,,, massa kunder,,, eller nä det va att ta i men endel iaf,,, & Underbara kollegor åxå,,,, :P
fixat & donat,,,,
Efter work,,, Hämtade barnen hem snabbt som Ögat,,, påbörja Middagen,,,, Mamma kom & löste av mig,,, så jag fick åka med Tove på Vikt Väktarna,,, där vi va FÖR tidiga dom hade tydligen ändrat tid förra veckan då vi INTE va där,,, TACK marro för tipset men jag såg det FÖR sent,,,, :(
Jaja vi fick smita In & väga oss,,, och vi va inte ensamna om att missa tiden,,, typ 10 pers till väntade så han fick fullt upp med Alla bantande Kärringar,,, hahaha
och JIHOOO trots 2 helger med FEST -1.5kg TACK och en klapp på axeln till MIG,,,, men shit va det lönar sig att röra på sig åxå,,,,hade tänkt gå en sväng ikväll men D jobbar SENT så det skiter sig,,,, men I morgon ska jag ta en timma igen,,, :P och nu  har jag "bara" 6kg kvar som jag ska ta till Midsommar,,, sen så klart 10 till MInst,,, men ett steg i taget,,,,

Hem snabbt & byta av mamma som skulle ut & jobba natt i natt & ville hem & vila en stund,,, TACK BÄSTA Älsklings mamma!!!!
Hon ska Även passa barnen i morgon då D plötsligt va tvungen att Jobba,,, och jag ska ju åxå jobba,,, så jag lämnar barnen där när jag åker till Jobbet!!! TACK IGEN,,, !!! du vet ju att du är BÄST!!!!

Nu har barnen somnat,,, skönt kanske liite extra sovmorgon i morron,,, ?
shit va det blåser ute,,, skit väder,,,, jag ska kolla på Greys och dippa Morötter!!! och ett glas COLA light åxå,,, :P mumsi!!!
men Antenn djäveln vill inte vara med,,,,, SKIT,,,, det stormar ute!!!
oo en naken KAREV,,, yummie!!!!

Take care,,,
PUSS
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Karev ögon godis:)



Sovmorgon inte illa, tänkt att 7.40 är sovmorgon, tänk när de blir tonåringar, jag lovar mina kids kommer väcka mig "mamma kl är 11 gå upp".... Haha

2010-05-12 @ 22:04:42
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hallo igen

Soffbordet är faktiskt köpt på Ikea, vi é super nöjda, super snyggt:)

Länk : http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60147730

2010-05-12 @ 22:20:25
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0