Mellandag,,,,

Jo för idag ere ju en Mellandag,,, ONSDAG,..,,,
Började en timma senare eftersom jag fick jobba till 18 idag,,,
I morse hann jag med att plocka lite tog även en LIITEn sovmorgon,,, Linnea Ville så görna göra frukost till Henne & Ida så jag fick INTE kliva upp,,, tack för de,,, :P så hon fixade galant frulle,,,
så jag fick äta i lugn & ro,,,, 

medans jag Fönade håret trillade Ida ner för trappen,, (inte hela några steg) och efter vi tog bort väggen så är det spikar kvar i sidan så hon rispade lite på handleden,,, Gumman blev så lessen men med Spindelmannen plåster  gick det bättre,,,, :) Linnea va så gullig med Ida blåste & tröstade henne,,, Fina Fina kloka Nea!!

Lämnade av barnen sen in till Jobbet,,,
Nu har dom efter 4 år lagat parkerings automaten där jag stått i 4 år utan att betala,,,, så nu är det mindre bra med gratis platser i stan,,, om man inte vill Gå en bit,,, men jag har tur,,, (än så länge) & kan stå på Lazers parkering (D:s lillebrors firma) som inte är så långt från jobbet!!! tänkte kanske Hyra in mig på en plats där om jag får,,, det är ju så några timmar om dagen,,, ska ta ett snack med honom,,,,

Dagen rullade på bra,,, med mina FINA kollegor!!!
Hade ju så klart en SKIT kund idag en surgubbe orkar inte skriva allt men hoppas jag slipper FANSKAPET,,,
 blev LIITE irriterad kan jag säga,,,,
Sen ett äldre par som blev osams över en tele kabel,,,, Gubben gav sig INTE och gumman förklarade så bra det va ang en telekabel mellan telefon & lur som skulle bytas men gubben hajjade inte de riktigt utan sa att det va kabeln mellan telefonen & väggen,,,
OJOJOJ va vi dividerade och jag TROR att tanten hade rätt,,, hihi kablarna kostade 29:- st och då kunde man INTE köpa båda inte,,,, hahaha 30 minuter C:a höll jag på med dessa underbara,,förkladarde vilken kabel som satt vart,,,, sen så fick dom köpa ena kabeln & ta med den andra hem på "lån" (orkade) inte lyssna på dom,,,
OJOJOJ snacka om chock,,, så dom kommer säkert inom en vecka tillbaka med den som gubben sa va rätt men SÅÅ TACKSAMMA & glada!!! tänk va lite det gör att vara lite SMIDIG!!!

Efter jobbet till VV SUCK jag visste de,,, bara -0,4 denna vecka,,, ÅÅÅHH jag blir tokig,,,, men men åt rätt håll,,, & jo visst jag har slarvat med skrivandet,, Så nya tag nu!!!

Mamma hade hämtat barnen på dagis TACK mamma,,, dom hade haft picknick ute & cycklat & myst,,, Ida satt i badet då jag kom hem,, så jag slängde i mig mat Mamma åkte hem och sen badade jag klart båda två,,, klippte Linneas Hår som va nästan ner till rumpan nästan tog bort c:a 10 cm,, det behövdes,,,, klippte lite lugg åxå,,,

Skulle ju kolla på Greys,, men ANTENN FAAN funkar ju inte som den ska så jag fick sortera tvätt som ni såg,, PHU va jobbigt,, man ska INTE dra på det man ska ta det direkt,,, nu hade jag 4 IKEA kassar med tvätt,,, BLÄSCH

Barnen somnade snabbt i sina sängar,,, Nytt för denna vecka TJURIGA ida ska minsann somna ensam UTAN saga,,, jahapp så gonatt då!! hon är så rolig,,,
Mamma säger att hon är en KOPIA av Moster Ingelas humör,,, JISSES säger ja bara HUR ska de sluta??? *asg*

Nä hopp ner i Bingen,,, slökollar på SCRUBS,,, LOVE IT,, hahaha

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0