Torsdaaa

Oj Oj ännu en Torsdag att Bocka av i almanackan,,,,,
I går efter Jobbet kom D hem skapligt,,, så efter maten kunde jag ta min musik & UT på RASK RAAASK prommenad i EN timma,,, gick en sväng på Danviksrundan,,, ett sommarstuge område Nära Havet det är SÅÅ fint där,,, Fantastiskt!! och FAN va skönt de va jag hade sånt flås va ute 60 Minuter men hade nog kunnat gått hur länge som helst,,, det va asa skönt.,, & det är så Skönt att gå ENSAM,,,, då kan man hålla din takt behöver INTE prata & man funderar Mycket!!! Underbart,,,  och det är ju VÅR,,, ännu bättre,,,,, så jag va Nyttig,,,

Jag skulle ju ha gått på VV men eftersom Linnea hängde med en Dagis kompis Hem efter dagis och jag Jobbade till 17 fick jag åka direkt & hämta henne,,, Ida fick vara Hos Momme nån timma och Mysa,,,
men jag Tjyv vägde mig hemma,,, enl MIN våg -1,5kg YAY,,,
MEN jag ska ju på AW med Jobbet i morgon och Lite fest på D,,, så jag Hoppas jag kan hålla detta för Nästa Onsdag blire vägning,,,

Idag har barnen varit på Dagis,,, jag har Jobbat,,, dagen gick FORT,, och vi är ganska mycket ikapp med endel av varuplocket villket känns SKÖNT,,,
På Måndag börjar vi med våra Nya cheman,,, och det kommer bli Bra,,, TACK E för ett du slog en flukt på Mitt chema,,, nog för att jag va Nöjd,,, men NU blev jag ÄNNU nöjdare,,,;)

Efter jobbet en snabbis till H&M handlade ÄNTLIGEN en smink väska till Ida,,, JISSES så hon tjatat varje dag!! i morse Grät hon & ville ha en sån som nea har,, haha Och snacka om att Ungen blev glad,, hon tjööt,,, sen hade jag handlat ett labello lypsyl med lite färg,,, OMG Ungen bara stråålade,, hon släppte Inte väskan en sekund,,, och som jag trodde hon somnade med den åxå,,, HAHAH och ett av läppglansen i handen,,, hihi
Linnea fick Öginskuggor i olika färger SÅÅ nöjd hon åxå,,, så när vi käkade Mellis Hos Momme va det rena rama Make up skolan,,, hahaha man kul,,

Väl hemma TOMT utan kissarna,, ingen tempelton som möter mig då jag kommer med Bilen,, det gjorde han JÄMT,,, och nala satt under trappen,,, mina älskade Missar,,,, :( Nova märker så klart åxå av att dom inte är här hon har det nog extra ensamnt då vi är på jobbet dom timmarna hon är själv,,, Gumman,,,
Men vi vänjer oss säkert snart,,,

Nu håller jag på att Tona Håret,,, och målar naglarna,,,, så jag är snygg till i morgon,,,kväll,
Men på Lördag ere ju Oxelömarknad så det blir inte All In så man inte är allt för bakis,,, barnen vill ju åka karusell jue,,,,Mysigt Hoppas det blir bra väder,,,


Ha en fin fin kväll
Kramis
Fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0