ÄCKELPÄCKEL!!!!!

Åh NEJ,,, pratade med ÄLSKADE BÄSTA Pappa förut,,, han va SÅÅ lessen,,,,
hans läkare hade ringt igår,, hans PSA värden (cancer) va INTE bra FÖR HÖGA,,, MYCKET FÖR HÖGA,,,
så nu måste han genomgå en SKELETT rönken,,,
 FAN FANS HELVETTES DJÄVLA SKIT SJUKDOM,,,, jag blir så OROLIG,,,
Har han inte haft nog med OP & Strålning efter prostata cancern???? VA???

Jag blir såå lessen och HÅLLER ALLT ALLLT jag kan att detta kommer gå vägen,,,,,
ÄCKELPÄCKEL IGEN!!!!!

JAG ÄLSKAR DIG MIN FINA UNDERBARA
  PAPPA

 och kommer vara med dig HELA tiden OAVSETT vad som händer,,,
SNÄLLA NI HÅLL TUMMARNA jag skulle Inte Klara MIG utan pappsen!!!




Idag har vi bara varit hemma Plockat slappat Provat lucia kläder då mina Flickor Valt att vara Lucior i år,,, och Linnea behöver ett Nytt Linne så det blir till att Handla på Måndag Innan dessa Tar slut!!!
Kronorna Lyste fint med Nya Batterier,,,, Sköönt!!!

D har jobbat HELA dagen Inte hemma ännu,,, SUCK  jag har dammsugit & plockat tvättat Overallerna,,, snacka om SKIITIGT!!!
kl 17 ska vi ta en prommis Till Fam Åberg,,, där vi ska få Tacos MYS,,,

Hoppas Ni får en FIN Lördag!!

Även en STOR kram till Min Fina VÄN (du vet vem du är) som genomgår en Jobbig grej just nu,,,
DET BLIR BRA till sist,,, & jag Finns här JÄMT!!!
Dag Som natt!!!

PUSS ALLA FINA
FIA

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh Fia va ledsen ja blir. Ska hålla både tummar & tår för er. Massa kramar

2010-11-20 @ 20:00:46
URL: http://lolasalsklingar.blogspot.com
Postat av: Jessica

Massa stora styrkekramar....<3<3

2010-11-21 @ 17:40:40
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Therese B

Neb gumman, usch va tråkigt! Finns här för dig! KRAM

2010-11-21 @ 18:51:43
Postat av: Caroline Dyfverman

Styrkekramar <3 Tänker på er. Kram

2010-11-21 @ 21:15:48
URL: http://cdyfverman.blogspot.com
Postat av: Helen

Oh no Fia, vad tråkigt! Håller alla tummar och tår och ber. Tänder ett ljus framför mammas bild fortfarande nästan varje kväll nu på vinterhalvåret. Det är en jäkla skitsjukdom det där!

KRAMAR!

2010-11-21 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0