FREDAG

Igen Igen,,, SHWOOOOSCH....

D fick gå upp vid fem & åka in & fixa lite med Salt spridaren kollegan skulle Tydligen Ut & behövde hjälp,,,,
Sen åkte han till Borås för att hämta en Bil,,,,

Linnea Vaknade SÅ KLART då hans telefon ringde,,, SUCK,, så hon fick ligga hos mig & kika på Barnkanalen,,,,
Ida sov eftersom hon varit uppe på Toa typ 20 gånger & kissat,,,,
LIIITE LIIITE kiss kom det,
  hade mina Aningar då hon Kissade på Morgonen & sa att det gjorde OOONT,...
Gumman,,,,Jag vet Har haft det MILJONER gånger
Hon är såå duktig hon går upp själv & sätter sig på Pottan på natten och Ropar på mig :
MAAAAMMMAAA ja ä säääärdig!!!!
hihi skruttan Honär ju bara 2,5 år Duktiga tjej.....

Jag ringde bvc men där va det INGEN en dag som denna,,, =/
Ringde Vct som ringde upp & vi fick en tid inom en Halvtimma,,, In till stan med kottarna,,, Lämnade urin prov men det visade INGET,,,, Hmmm så vi ska hålla lite Koll,,,
Svärmor sa att urinvägsinfektion inte visar sig förrän efter 2-3 dagar på Provstickan om man inte skickar på Odling så klart,,,, så nu Avvaktar hon kan ha blivit kall så vi Ska ha henna under Uppsikt,,,
men hon va Nöjd över att ha varit hos Doktorn,,, det va typ hennes 2:a gång sen hon föddes,,, HIHI Peppar Peppar Så har vi Relativt Friska Barn,,,,
Ida har haft lite Osis men va fasen dagis baciller är GIFTIGT!!!
jag har EN Vab dag på Linnea under 2010 & 12 på Ida,,
Nog för att Farmor/mormor passat Ibland men Med det lilla kan man Vara Nöjd,,,

Idag fick Tjejerna vara hos Farmor/Farfar D visste Inte när han slutade & jag jobbade ju sent,,, så Dom Va så nöjda över att få vara där,,, =)
Jag åxå som fick God Köttgryta efter Jobbet & Matlåda,,, TACK svärisarna,,,

I morgon ere Jobb igen 07.30-16.15 HELA dagen vi ska Plocka lite varor Upp med Kampanjer & Malla in lite som MÅSTE UT!!!
men det är ju RÖD dag så EXTRA klirr i Julklapps kassan WHOOP WHOOP!!!
JA STAN ÄR ÖPPEN I MORGON FÖR ER SOM UNDRAR!!!!!

Och jag jobbar ju med Bästa teamet så det ska bli SKÖJ!! Önskar att ALLA kunde trivas så bra på Jobbet som Jag gör!!! det Är UNDERBART!!! eftersom man spenderar Mer tid med dom än Familjen Typ,,,,

Nu har jag Tonat Håret och Målat Naglarna,,, får se till att Lägga Fest Make upen till i morgon bitti, för efter Jobbet åker jag Hem byter Om sen till plockar jag upp lite Snygga Tjejer och åker till VERA det är hennes Tur att bjussa på Mat!!! TREVLIGT!!
& jag har STORA förväntlingar på detta!! HIHI

Så dags Att krypa ner så man orkar upp
Puss på er

TREVLIG HELG
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackars lilla Ida stumpan då...:(

Jobba lugnt, trevlig helg

2010-11-06 @ 07:20:31
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0