IKEA

ÅÅ jaaa idag har Mamma jag & Nea varit på IKEA Sthlm det va JÄÄTTE myysigt,,,
TÄNK vad DYRT det blir då man plockar lite sånna SMÅ saker,,, HUUUU
Men tjejerna fick sina Hurtsar till Skrivborden som vi Tänkt på Länge,,,,och sen lite Mera Förvaring till Bokhyllorna NICE,,,,

Körde en rensning hemma Linnea ville göra sig av med Mjukdjur & Docksängen,,,
Nu är hon "stor".... HIHI så det va Najs för Mig åxå att ÄNTLIGEN få rensa bort ALLA mjuk djur,,,
Dom leker ju INTE med dessa det bara sammlar Damm,,, så nu har vi 3 stora säckar med Mjukdjur,,
 VART SKA JAG GÖRA AV DETTA??? nån som har Tips var vi kan Skänka?? Kyrkan??
det känns som om jag vill att detta ska komma till Behövande barn i sverige & helst kanske här i trakterna som INTE har det så bra,, och som INTE kommer att få julklappar eller dyl,,, så kanske en Docka eller Nalle kan Vara till glädje.,,, TIPS JA TACK!!!

Lilla Ida då,,,, Jo hon är ju Pigg som en spigg.,, men jag ringde till vct  & Pratade med dom om hennes Kräkningar och diarrer,,,
Som jag Trodde det är Antibiotikan hon INTE tål,,, och eftersom hon hade magsjuka förra veckan & Började äta den redan då va ju Inte magen i form och tarmarna Retade,, så Vi har Nu slutat med denna,,,
Och odlingen dom skickade visade INGEN infektion,, SKÖÖNT men i Jannuari ska vi till Barn på kontroll,,,
Så nu hoppas vi att hon Kommer att må Bättre I magen,,,

Idag va hon ju med Morfar hela dagen dom hade haft det Jätte Mysigt Tittat på Tv målat & Sovit!!!
Det är SÅÅ mycket Enklare att ha bara ETT barn,,,
Linnea va som en ÄNGEL hela dagen inte ett PIP,, Ida likaså,,, och dom behöver vara Ifrån varandra då & då,,,
Men Linnea fick en "smink väska" och sa ju DIREKT att Då måste ju Ida åxå ha en,,, Gumman,,,
Men vi hade en HELMYSIG dag,,,

Väl hemma Fixa Middag Packa Badväskan sen kom Momme & hämtade Linnea till simskolan,,, Ida & Jag va hemma & Fixade med det nyinköpta,,,,
och jag fick ihop EN av Hurtsarna,,,, den andra tar jag I morgon efter Jobbet!!!

D Fick Åka till Flen & besiktiga Volvon som hade sista dagen IDAG;,, blankt papper TACK för de,,, så nu är Bilen TILL SALU!!!!

V70 D5 -05 36000mil,Färg SILVER, nybesiktigad UA, nyservad... all utrustning utom backsensorer och taklucka..... skinnstolar med minne, intergrerade barnstolar, navigation, rengnsensor,dragkrok mm,mm...
automat En Underbar Bil,,,,
men vi har redan EN stor bil så denna kommer bytas mot Modell Mindre ....
KOM Å KÖÖÖP!!!!

Och Fiii fasen va Kallt det är Men ja GILLART!!! =) hela veckan som varmast -6 grader WHOOHOOO!!!
Så diesel värmaren är Ställt på bilen till 10.00 i morgon då vi åker till Dagis/jobb!! NICE

Ta hand om er
PUSS
FIA


Kommentarer
Postat av: Linda

Lämna ner till BVC. Ulla och Eva ger till dom barnen som inte är så lyckligt lottade.....

2010-12-01 @ 06:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0