NU SÅÅÅÅ

ska jag Blogga lite för er Nyfikna rackare som e sugna att läsa,,, =)

Helgen FULL Fart.... Jobbat Jobbat!!!
Fredagen Slutade jag SENT då jag kom hem Åker D & Hjälper en Kompis att flytta nån "kojja" det gick bra,,, eller NÄ,,,, denna Kompis Fredrik fastnar med Handen/handsken i trappsteget på Lastbilen det är Lixom som piggar där,,, och Typ "skalar" av ring fingret, ringen hade skalat en del av fingret kan man säga,,,
SJuukt snuskigt,,, så det blev Abmulans till Akuten men dom skickar honom till Södersjukhuset i Sthlm,,,
där blev det en 12 timmars OP alla Nerver ska ju på Plats,,,
så nu ligger han där med hela Armen I Paket,, STACKARS,,,,
Han får Inte röra sig utan bara Ligga,,,, För ett finger,,, det hade tillstött lite komplikationer så nu vet man inte hur det ska gå Cirkulationen är Inte bra,, trots Snubbiga Blod Iglar,,, BLÄÄSCH,,,
Så en STOR kram till honom KRYA PÅ DIG,,,
och en BAmse kram till Frun Karin som Nu får ta hand om ALLT själv Du är Fantastisk!!!

Lördag Jobb 07.30-16.15 Phew sen hem Byta Om och till Bästisen för lite Öl,,,,
Jo jag skulle ju INTE dricka men jag Föll för Grupp trycket jag är en DÅÅÅLIG människa,,,,
sen Vidare till Vera som Bjöd på Ett Franskt tema,,,

Först ut Asti Cinzano med en GOOD choklad boll

Vera Värdinnan!!


MM det va en GOOD boll =()


Vi fick varsin Liten Påse med Praliner (SOM JAG GLÖMDE =( )


Förrätt Sallad med Mögel ost & Nötter


Sen Löksoppa med Gratinerat Bröd


Och Lammgryta


Och Sist SJUUKT god Choklad Paj!!!


mellan Varven hade vi Super Trevligt & Myste med vin & skit snack!!!
& FIXADE lite FB till Vera Det va På TIIIDEN!!! :P
























En liten lektion i FB






Det va JÄTTE trevligt!!! Trots att jag blev FÖR överförfriskad,,, HIHI
Tusen TACK Vera det va Toppen ,,,
Nu blire Linköping Nästa Gång TREEEVLIGT!!!

Natten till Söndag då jag va SLIITEN,
 sprang ida på Pottan 20 ggr,,, kissade Kissade
det har hon gjort HELA helgen,,,, Va på Vct I Fredags med Prov som inte visade nåt,,, men
hon säger att det gör Ont & hon kissar MASSOR typ en tsk varje gång,,,
Så på Söndags morgonen ringer jag & får en Kvällstid på Vct...

Jag Jobbade söndagen va SEEEEG & trött men det gick bra,,, sen hem hämta Ida & till Vct
Där visade provet INGET heller,,,, SUCK så jag sa att jag ville att det ska skickas på odling så i Morse Lämnade jag ett prov på Vct så vi får se ,,,,
Hon kissade på sig 2 gånger på dagis Det händer INTE ofta,, så Nåt knas är det!!!
Mammas Gumma,,,,

Idag har jag jobbar 8-14 det gick Bra men ACK va trött jag är Efter denna helg,,, så det ska bli SKÖÖNT att vara Ledig i morgon,,,
har INGET Planerat så det är Nice,,,
Det ska tydligen komma SNÖ i natt massor Så D har Jobbat till Nu med Att montera Plog & sett till att allt ska funka,,, Så jag HOPPAS han slipper åka ut i natt & hjälpa till,,,,
Men Mys med snö kanske vi kan rulla En gubbe i Morgon ,,,,
men här hos oss blire väl REGN,,,,

Har nu kikat på Bortskämta SNORUNGAR på kanal ett,,, jag blir FAN förbannad,,, UUHHH...

Nu dags att SLAPPA!!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var hos min pappa som dom hämtade den där vagnen, han berättade för mig om olyckan...usch vad hemskt, hoppas det blir bra med honom.

2010-11-09 @ 09:29:53
URL: http://mitthonshus.blogspot.com
Postat av: ÅSA



maten såg god ut ^^

2010-11-09 @ 09:48:11
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Jessica

MMM vilken mat...

Hoppas de går bra för kompisen vilken otur:(

& lilla Ida gumms krya på henne,



kram på er......



Ps som vanligt är du lika snygg

2010-11-09 @ 13:55:12
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0