Ny vecka,,,

Måndag IGEN,,, och ASSÅ SHIIIIT (igen) va det Snöat i natt och som vanligt Oplogat på väg till jobbet & Dagis,,,, och Endel kör som biltjyvar,,,, så då jag skulle svänga in på Dagis hade en Bil Kanat av och Stoppade Upp infarten Typiskt sånna som INTE har koll på bilen,
HAHAHA HEJJA KAAARIN,,, (barn på samma dagis) hon hade tur att det va en vänlig Själ som hjälpte henne & gräva så hon kom loss,,,,

Nåja jag halkade in till Jobbet med va Så smart att jag betalade 75:- & ställde mig i P garaget så Bilen Fick Tina Under dagen!!! SKöönt!!!

Dagen gick Snabbt As USUAL,,, =) Mycket kunder ASA kul,,,
på väg hem så började det att Snöa IGEN MASSSOR,,, men bara i Oxd tydligen,,, så det kom en 15cm till,,,

vi har kirrat en Loftsäng till Nea från snälla Grannen,,, den ska målas Bara,,, Tusen tack Det kommer bli Toppen!!!

I morgon ska mamma Jag & nea Åka till Ikea,,,, Morfar ska Passa Ida,,,,
Hoppas jag,,,
För Ida Kräktes Nu i kväll 2 gånger IGEN,,, VA FAAAN men ingen Feber,,,
Hon har varit Dålig i magen sen vi började med Nya Antibiotikan,,, så jag ringde 1177 och Pratade med dom,, och Enl henne kan det mycket väl vara en Reaktion på den nya medicinen,,
för Magsjuk blir man INTE efter 4 dagar om man haft det redan,,, Skönt de,, & ingen Feber Heller

Vi ska ringa Vct i morron & höra va dom säger!!! så Typiskt Min lilla Gumma,,,
Hoppas vi får tid på barn snart så vi kan Lägga detta Åt sidan,,,,

HERREDJÄÄVLAR va det smällde till NYSS hela Huset skakade,,, tydligen en lite sport på SSAB när dom tömmer slagg så blire Gas explosion,,, SKIT KUL,,?? NÄ,,,,

Nä Nu ska jag slappa i soffan & hålla tummarna att Min lilla ida blir pigg Igen,,,,
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0