Nyttiga!!!!

Lördag & idag ska vi vara Nyttiga,,,,
Nu ska jag & Barna åka till Återvinningen med Lite skräp,, Plast/papper/plåt... känns Bra för samvetet!!! :P

Igår vare jobb Den tiden gick FOORRT!!!
Nu är D ute & Flyttar Antennen Så vi Kan se på ALLA kanalerna!!!HOPPAS

Huset är STÄÄÄDAT underbar Vionord va här igår och Körde enl avtal GRYYYMT rent!!! LÖÖVE IT!!!!
Så nu slipper jag spendera Hela lördagen med att städa!!!!
Vår Städerska Hade även lämnat en Söt liten Lapp ÅÅ va jag Gillar Henne!!! =()

På efm är det Kalas för Melissa vi hade en tanke på att Cyckla dit men det REEEGNAR!!! =( så det blir till att ta bilen,,,
Till Lunch blire Taco & Thai Rester,,, HIHI salig Blandning,,,,
Nä Nu måste jag Göra Nytta mera Blogg Ikväll,,,

TOVE KLOCKORNA KOSTAR BARA 129:-(dom 4-kantiga) dom andra Runda BARA 99 PIX
FAAN vi som trodde att vi Fyndade på Rean på Ur & Penn,,,
men jag sak slå till på en ROSA!!! SCHYYYYCH så Inte D Hör.... HIHI

Puss på er ALLA!!!
Hörs Sen...
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0