SNÖÖ STORM

OO jaaa vilken SNÖÖ storm det va igår det va inte helt fel att ha Ledig dag,,, Vi myste I pyjamas till Lunch slappade & gjorde INGET vettigt,,,
Då Ida vilade lunch passade jag & Nea på Att sortera Alla Påsar med Tvätt,,, PHEW varför ska man Alltid vänta tills det är TVÄRFULLT??
men skönt då det är Gjort.,,

Då Ida vaknat ville dom Gå Ut i Snön,,, Klart dom fick,,, På med alla kläder & Ut För att Bygga Snö gubbar!!!
Det va VÄLDIGT blött!!!






Linnea gjorde sin ALDELESS själv jag gjorde INGET!!! Ida ville ha en Egen,,, så henne fick jag Hjälpa.,.


Efter snön Kom morfar & Alice jag Klippte morfar och bjöd på Middag Köttärslimpa Mums,,,,
Sen tog dom Linnea & åkte På simskola,,, Nu är hon Jätteduktig kan simma Utan Hjälp i stora Bassängen,,, dom hade även Övat sig på att Ta sig upp ur en isvak,,, Duktiga Barn,,,,

D kom hem relativt skapligt SKÖNT,,,, dom har ju endel att göra nu med Snö & Saltning,,,,
Vi fikade lite Med morfar och sen slänga barna i säng,,,

Det har strulat till sig med min anställning,,, vår SMARTA (NOOOT) chef vi hade förut har INTE skickat In att jag Jobbar 75% så på Nåt sätt Fråga mig INTE hur eftersom att vi har Stämpelklocka, har det blivit fel trots att jag bara Arbetar 5.5 timma/dag,,, så jag är nu Återbet skyldig till en MASSA stålar,,, =( SURT,,, men vi får se vad som händer jag får Kolla med Facket Åxå,,,, :( Ännu en ENERGITJUV!!!

Ja ja Nu ska jag snygga till mig & åka till Jobbet,,, Jobbar sent resten av veckan nu,,, men i morgon ere moves igen såg jag på Chemat,,, så JIHOOOUUUU!!!!

ha en FIN dag alla Ni
KRAMIS FIA

Kommentarer
Postat av: Ullis o Emil

fy vad surt med pengarna..hoppas det löser sig nu! Kram

2010-11-10 @ 11:41:41
Postat av: Jessica

ja jävligt tråkigt med pengarna:( hoppas de löser sig..... Massa snö har ni fått ju, inte vi än iaf.....

Kram J

2010-11-11 @ 18:10:15
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0