SÖNDAG!!!

Åter Igen Söndag och denna söndag
FARSDAG!!!!!!
GRATTTIS GRATTIS


alla pappor & Bonus pappor,,,,!!!!

EXTRA stor Grattis kram till MIN pappa Göran
 & BÄSTA Bonus Pappan Nisse!!
Ni är BÄSTA BÄSTA!!!!




Helgen Har varit Lugn & Avslappnad!!!
Lite hemmafix på lördagen & kalas på efm,,, Och det va en PINA som ni alla vet är Fröken Boström en RIKTIG bullmamma där fanns allt från
negerbollar,bullar,mocca rutor,småkakor,STORA äppelmuffins,sockerkaka & TÅRTA,,,
BUHUHUUUUUU men DJÄVLAR va jag stålsatte mig & mumsade glatt på Min Swebar (tack GODE gud för dessa) som va Jätte god Banan/choklad,,,, så ja en NÖJD fia som gick hem Utan Godsaker i magen,,,
Ida däremot åt nog min ranson åxå,,, hahah det märks att vi Inte har sånna godsaker hemma,,, TACK & LOV,,,,

På kvällen va det bara SLAPPA mysa i soffan,,, vi la oss skapligt!!! SKÖÖNT!!!
Idag vaknade jag av att D va uppe,,,, då va Klockan halv tio,,, han vaknade sex,,, SOM VANLIGT,,, så han fick lägga sig igen så jag & barna kunde sjunga Lite & ge honom Paket,,, sen va det Frukost lite Fix och jag Åkte till Jobbet hade en extra Söndag i dag!!!¨
Linnea va På Kalas då åkte D & Ida & firade Farfar,,,,

På jobbet gick tiden fort,, MYCKET kunder dom 2 första Timmarna!!!
jag hade EN stolle som sa:
 FÖRDJÄVLIGT att behöva Jobba en Söndag VA???
Nä det funkar bra det är ju bara 4 timmar!!!
Men att Jobba söndagar borde Vara Förbjudet!!!
Men jag får betalt för 8 timmar och jobbar 4 så MIG gör det inget!!!och vi har Bra försäljning på Söndagar!!
men man ska tänka på dom Anställda och Inte bara att din CHEF ska ha med Pengar!!
EHH ??? VA???
Ja men Jag får ju en dag ledig i veckan då jag jobbar helg & det är Guld värt när man har Barn!!!
jaja,, Fnys,,, mutter Mutter Jag tycket iaf att det är FÖRDJÄVLIGT!!!

EH varför va HAN ute & Handlade?? en SÖNDAG!!?? om det va Så hemskt!!!
IDIOT,,,,
Klart att det är skönt att va ledig men va fan dom 4 timmarna går så fort,,,, så det GÖR inget!!!
För oss där D alltid e ledig helger,,, jag kan förstå dom familjer då Båda jobbar helg att det är Bökigt att få ihop det,,, men för oss fuknar det bra!!!

Efter jobbet Hämtade jag Familjen & vi Åkte till pappa & fick oss Lite Middag & Fika,,, Mysigt!!!
ungarna Härjade Vilt så jag tror Pappa & Alice va Glada då vi Åkte!!!!

Nu sover familjen Jag ska Åxå krypa ner snart,,, trött & frusen,,,

Hoppas att jag kan få ett slut med Företaget om strulet med min Lön åxå,,,
Det gnager MIG HELA tiden,,, SUCK,,,
JAJA jag är Positiv iaf!!!!

Den här veckan MÅSTE jag ta tag i träningen,,, I morgon Aqua,onsdag karins Gympa Torsdag MOVES!!!
Hoppas Familjens Tider går ihop sig så jag Kommer iväg!!!


Ha en Fortsatt Mysig Söndag
& Ny vecka
Puss på er
FIA



Kommentarer
Postat av: Sveinungviktoria

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-03 @ 10:47:20
URL: http://sveinungviktoria.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0