SORRY

Nu har jag INTE bloggat på ett tag,,, så lite blogg om denna vecka,,, :
I tisdags fick IDA följa med till Badhuset då Linnea hade simskola,,, så Pappa va med & Badade med Henne,,, ÅÅ va hon gillar att BADA vi måste få en Plats snart på Simskola med Henne,,, Dock va det en Liten SEN tid så hon va Ganska Trött Och less efter en tjugo Minuter,,,


Hopp från Lilla Tramolinen SÅ kul,,,,










Duktig att Simma,,, Jätte fina Arm & ben tag!!


Åka Kana,,, eller,,,, Nä hon backade ville inte riktigt!!! :P




Det Va mysigt att åka Allihopa,,,men det blir nog en dag till Hjortensbergsbadet någon dag och på en humanare tid,,,så vi Alla Orkar,,,,

Dagarna bara FLYYGER iväg,,, Phu i morgon är det Fredag IGEN,,,,
Linnea ska på Kalas,,, jag Handlade värdens FINASTE outfit hon ska ha,,, Ni får se i Morgon,,, sen ska vi Krusa Hår & glittra på Ögonen,,, Jag blir HELT sjuk nu när jag kan Handla kläder på "stora"  avdelningen på lindex till henne,,, OOOOOO LÖÖV IT!!!

Ida Har ätit sista Antibiotikan nu,,, Vi hoppas att hon är pigg nu!!! Hon sa Innan hon somnade att hon Hade ont i magen Hoppas Att det är Nåt annat Man blir ju ALLTID lite orolig nog för att jag är en Ganska COOL mamma (va jag tycket själv) men fasen ibland tänker man på hemska saker som Tumörer & sånt FYY nä Bort med DOM tankarna,,,

I dag efter Jobbet åkte Jag och Mamma (som mötte upp mig) till Annsofi på Jobbet på Home & Smyckes Party,,,, Åh va massa FINT jag hejdade mig & handlade ett Ljusfat till 4 blockljus & siffror som ska sitta på 1-4 = Adventsljusstake,,,, men klart hade jag kunnar shoppa meeera,,, =)

Ida va vaken då jag kom hem,, hon kom ut trött med napp & Snutte KRAMADE mig Hårt & sa:
ÅH MAMMA JA HAJ SCHAKNAT DIG!!!!
Älskade barn!!!!

ÅÅ i Måndags va jag på Aqua Fys det va SKÖNT & igår på karins Friskis Gympa.,,, PHEW va Jobbigt de va,,, jag va Extra trött Fasen va man tappar kondis om man Inte tränat på 2 veckor,,, SUCK ikväll skulle jag ju På MOVES men jag va ju Borta,,, men nästa vecka satsar jag på 3 pass!

i går skulle jag kika på GREYS tror ni inte att jag Somnade efter 20 minuter,,, FAAAAAAAAAAAN sen sov jag nästan HEla natten i soffan,,, D hade buffat på mig då han gick & la sig men Ingen Reaktion,, :P vaknade så Han fick åka ut & jobba Halv 4 på Morgonen,,, sen har han kört till 19.30 i kväll LÅÅNGA dagar!!! Hmm hur ska det bli???
Han Znarkar nu i soffan,,,, Så vi ska krypa ner i sängen,,,,
I morgon är det tidig dag,,, men Slutar ju Tidigt Åxå,,, YAY & en sån Bästa Helg LEEEDIG!!!! MYS,,,

Så ha det Gött Allihopa,,

PUSS KRAM

FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0