Lördag...

OO sicken SWWWWET dag jag & flickorna har haft,,,,,
Vaknade vid halv åtta barnen kikade på Film,,, jag Fortsatte halv sova en stund till,,,
Sen vid Nio gick vi upp & käkade frukost!!!

Ida fick Te som hon ÄLSKAR Linnea Varm oboy,,,,
Linnea käkade upp frullen SNABBT för hon ville fortsätta Titta på Favvofilmen Dårfinkar/Dönickar,,,
Ida satt kvar ett tag till Halsade i sig Teet som hon satte i halsen och HOSTADE rakt ut över HELA bordet!!!
Tack & lov har vi ALDRIG frukost sakerna på Bordet utan på Köks bänken,,,, TUR ,,,
Sen tackade hon för sig,,, Själv satt jag där med mitt Kaffe & Ett köksbord med massa oboykladd,smörgåsrester,keso,Kladdat Smör och Uthostat te,,,
MEN jag va NÖJD för jag Visste att jag INTE behövde städa idag på min lediga LÖRDAG...
Som jag sa till D denna känsla är FÖR MIG helt Otroligt sköön,,,,
Jag är MYCKET städ galen,,,
HEJJA VIONORD igen!!!

Jag drack mitt kaffe plockade in i diskmaskinen,bäddade sängarna klädde på barnen slappade lite,,,
Sen åkte vi in till Nyköping & Smaskade på MC Donalds,Lunch,,
 Barnen Va ganska snälla,,, :P men det blir ju ALLTID lite KAOS när man ska Börja ÄTA Båda ska ha Maten SAMMTIDIGT & det är FORT!!
(ballonger överallt HATAR dessa ballonger,,, som vi "glömde")
 Men att äta den sen är INTE så Noga.... och denna gången va jag SMART,,,,
Linnea fick Kyckling Ida Cheese burgare,,,, och som jag TRODDE så Bytte dom lixom mat med varandra efter ett tag,,, så Dom fick i sig iaf!!! MOHAAA smarta MAMMAN!!!!att ta en portion av varje,,,

Vi hade tid att Pyssla lite,,,dom hade en massa  Kuligt Pyssel....
Sen åkte vi till Willys och handlade Fika bröd (till våra Väntande gäster) och det VIKTIGASTE lördags GOODIS!!
Efter lite Taktik snack med Tjejerna om att JAG plockar dom pekar så gick det Över förväntan bra & Gotte Burkarna blev inte ÖVERFULLA,,, :P
Vi beger oss till kassorna som har SJUUUUUUKT lång kö ALLA kassor och ALLA framför har SJUUUUKT mycket i Sina Vagnar!!! SUUUUUUUUUUUUUCK,,, jag hade 2 Godissugna tjejer,,, och Fika främmande på ingång,,,
Och nu ni,,,
Ida blir Kissnödig & Nea BAJSNÖDIG mitt upp i allt,,,,

Lämnar Korgen Springer till Toan,,, Ida fick göra sitt,,,, Linnea är en LÅNG BAJSARE,,, så hon fick sitta kvar & vi piper ut till Vår Korg Mitt i KÖN,,,, Phew ingen hade Trängt sig,,,,
DÅ händer de,,,, dom öppnar en NY kassa och som i SLOWMOTION rusar jag dit med andra Som vill slippa Kön,,, och jag Hann Nästan Först,,, HAHAH vi Betalade hämta Linnea på Toan och Åkte hem,,,

Ida fick jag Bära in i sängen Hon SOV....
Sen kom Tessan,Henke & Alice vi fikade Tjejerna lekte massor & Jätte Bra sköönt!!!
Vi fikade & snackade,,,Tessan va SPRÄNGFULL... av bebis jue hon ska ha inom en vecka Tror dom,,,
jag tror 4 november på Novas Födelsedag!!! SÅ vi får väl se när den lilla tänkt komma UT,,,

OO jag har ju Glömt att säga!!! JAG FICK 2 Bord på BARNBASAREN!!! JIHOOOOOO faaan va Najs!!! ska rensa liite till Sen KRÄNGA gärnet!!!! Kom å KÖÖÖÖP !!!! 31/10 på rosvalla,,,

D kom hem på Efm,,, trött men på Bra Humör ..... en stund,,,
vi åkte till Min Bonus Farfar/farmor & firade Farfar på Födelsdagen,,, ÅÅÅÅ va en massa Gott Fika bröd Älskar dom äldres hembakta KAKOR!!! och Bullar,,,
barna Klättra på väggarna efter en Stund,,, och man e SKIT orolig att nån porslinshund ska åka i Golvet,, även om dom är super och säger LÅÅT dom kika,, så är en annan på helspänn,,,
Vi rörde oss hemm., ungarna hade nog fått en SOCKER kick,,, för HELVETTE va dom röjde/tjatade/kladdade,,,
Jag Tog Nova & Gick en promenad,,, 
D blev Vansinnig,,,,på Ungarna.,,,
Han är nog inte SÅ utvilad,,,, kanske skulle behöva vara borta en Vecka,,,
jag ÅXÅ,,,,,:P

Nu sover iaf Nästan Alla D gick nyss och la sig,,,,
Jag ska ju Köra en Extra Söndag i morgon,, så jag ska åxå Sova snart,,,, iofs börjar jag inte förrän Halv tolv... Men iaf....

Kikar på "Så mycket bättre" på Fyran SHIT va Bra Dileva & petter Va.... !! ett Bra program tyckte jag..
SKIT tyckte Daniel,,,,

Ha en Fortsatt Mysig Lördag kväll.
Puss FIA

Kommentarer
Postat av: Carola

Hahahaha skrattar så tårarna rinner. Lämnar den ena "bajsande" ungen & går tillbaka till kassan & betalar. Du är för skön Fia :-). Kramar

2010-10-23 @ 22:11:36
Postat av: Raquel

Du är ju för rolig! Precis så är det ju!!

2010-10-24 @ 10:15:27
Postat av: Helen

Hello!

Skönt att få bajsa ifred tror jag hon tyckte, utan en stressad mamma och en lillasyster bredvid.

Vad är insjön Fia? Och det är rädda barnen, inte röda korset :)

Kram

2010-10-24 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0