NÖJD...

AA fan va Jag är NÖJD över mig själv... 3 tränade pass Denna vecka... HEJJA MIG....
Måndags Aqua.... Ondsags Karins "medel Friskis pass" och ikväll MOVES... alla 3 sakerna JÄÄTTE skoj... Jag har hittat mina "grenar"... hihi
Men måste nog erkänna att Moves Ligger Varmt om Hjärtat SÅÅ sjukt SKOJ... och som på Karins Pass Svettig på Varje del Av kroppen SJUUKT bra Musik & GRYMT BRAIGA ledare!!!
WHOHOOO!!! GILLA!!!
Sen är det en BRA tid.. 19.00 så oavsett om jag slutar 17 eller 18 så hinner jag!!!

Igår Jobbade jag till 16.15 Handlade lite hem byta om & till Karins Pass...
Hem Äta Kolla på GREYS... & samma som i tisdags då det va DH.... somnade jag Under dom sista 10 minutrarna,,, UUUHH Inte BRA....

Idag Jobbade jag Efm,,,, Lämnade Kottarna sen in till Jobbet..passade på att Handla lite på Rusta innan...
På jobbet va alla på Strålande Humör... GILLAR!!!
Fixade på Min avdelning med ALLA nya Ramar som ska IN.... SHIT det va endel,,,
Dagen gick ASA fort.... Kanske beror på att jag bara jobbade 5 timmar idag!! :P
Mamma & Nisse Hämtade barnen... D va på möte..
Så då jag Kommer hem Byter jag Om och Åker på Moves,,,

Nu sitter jag i Soffan... Laddat en Tvättmaskin.. har ju varit utan tvättmedel i 3 dagar... JAIIIKS INTE likt mig... hihi så Nu kan jag Tvätta Igen...
Ätit lite Yoghurt & Knäcke macka,,,
ONT i rumpan av allt skakande...

Ska Krypa till Kojs,,, Tidig dag i morgon!!

Hoppas ni får en FIN Kväll & Härlig Fredag!!!
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0