ÄNTLIGEN

201010071146 (MMS)

Har jag Hittat DET!!! Bästa Schampot EVER!!! och det doftar såå Gott.... varje gång jag har varit på Åhlens har jag kännt en Doft som jag INTE kunde släppa... Förr fanns en hårspray som hette Matrix Essentials... den Luktade SJUUKT gott... men då dom designade om flaskan ändrade dom doften Åxå,,,:( då jag varit på Åhlens och kikat har jag Kännd denna doft,,, ocn nu vet jag Vart det kom ifrån DESSA underbara Flaskor... ÅÅ va det luktar gott & håret blir såå Mjukt... Köpte även leave in balsam som man ska ha vid Föning & Plattning... Så JA jag kan VARMT rekomendera!!!!! Lite Billigare på Rusta Åxå,,,


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ngt du kan rekommendera eller?!

2010-10-08 @ 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0