Helgen

Söndag SWOOOCH så va Helgen slut!!!
I går höll vi på med Huset,, D rev i fasaden där vi ska Glasa in,,,jag har Grundat lite stolpar som
vi ska Bygga Inglasningen av,,,, Vi ska få upp Taket innan vinten!!!

Sen kom en av mina bloggläsare Linda på ett litet besök hon rev lite i Mina Basar påsar & hittade ett & annat till sin dotter!!! Nice,,,
På efm kom Magnus,Sussie & Lovisa på Besök det va Jätte mysigt vi Beställde Hämtmat Thai och Myste  även Sussie hittade lite Nyttigt till Lovisa i Mina Påsar!!!
Skönt att bli av med lite, fast det SYNS INTE att dom varit här & handlat!!! :P
Hoppas Hoppas Att jag får ett bord,,,
även fröken Brissman har hittat lite i mina påsar till Thelma,,,

Idag Tog Daniel med sig Tjejerna Till Kolmården på SN dagen,,, då man får köpa årskort för halva priset så nu har Familjen Årskort för 2011 Härligt då kan vi kolmårda så mycket vi vill,,, utan att man blir Pank!!!
Själv har jag Jobbat Idag!!! det gick bra..
Våra Deltidare är såå duktiga,,, dom fixade Lördagen med Bravur!!!  allt stämde i kassan,,, trots att det strulade med korten ,,, HEJJA NI!!!

Nu efter Jobbet gjorde vi egen Pizza,,, MUMS!!! Ida va så trött så hon somnade,,, så hon sover nog för natten det gick Inte att få liv i henne,,, gumman det är Jobbigt att vara på Djurpark,,,
Vi slappar i soffan,,,
Nyss va det Dårfinkar & Dönickar,,,, Linnea va som förstelnad!!! hon tyckte de va skiit bra,, hihi
det som jag Tittade på då jag va liten,,, vi spelade in det!!
kan ju vara en Bra Julklapp till henne,,, om man får tag i filmen..Får Googla Lite

Hjärtat va så duktig att fota Idag så här kommer lite bilder från kolmården!!!

Tjejerna & Malte Åker karusell



















Delfinerna va Linneas Favvo!!!








Dom hade en Jätte Mysig dag barnen va som sagt nöjda & kom hem med Ännu varsitt mjukdjur,,, :/
Dom kan Lirka men sin pappa!!!

Nu fortsätter Söndags Myset,,,
Puss på er
FIA





Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dina tjejer på Kolmården när dom skulle köpa glass tror jag. Dom är så söta dina tjejer!!

2010-09-12 @ 21:43:09
Postat av: cicci

Är det pappan som fixat frisyrer och valt kläder också?

Gullfisarna, dom är saknade av två andra fisar kan jag tillägga!!!

2010-09-14 @ 07:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0