LOVE IT!!!

JAAA Fredag slutade tidigt & ledig Helg!!! detta är fanemej Bästa helgen på Månaden!!!
Älskar den lika Mycket Varje gång,,, :P


Började Dagen ganska tidigt... barnen på Dagis Till Frukost,,,,
In till Jobbet,,, Plockade varor & NU mina Läsare vi är i FATT med alla Varor FINALLY!!! dock finns det en massa ANDRA måsten men vi är på GOD väg,,, Tummen UPP för oss!!!
Hade lite Möte i morse med Fredags frukost,,, Både bra & mindre bra saker togs upp,,, DET BEHÖVS,,,

Jobbade Några timmar som alltid gick det FOORT!!!
Sen Hämtade jag Ungarna,,, vi åkte på stan & handlade lite,,, eller stan,,, MOHHHAAAA nää ner till Ica i byn kanske man ska säga.. :P
Sen hem & slappa Jag va bara SÅÅ trött,,,
Ida kikade på Tv & Nea spelade dator,,,
Jag slappade i soffan,,,

HJärtat kom hem efter en liten kryss ... han hade haft det Bra,, :P & va Efterlängtad,,, och Ungarna blev såå glada då han Köpt en massa Godis så nu har dom massa Lördagsgodis  igen!!!
Jag Blev åxå glad,,, att :at kommit hem... gillar inte att sova ensam....

Vi käkade "frukost" till Middag Med lite Tända ljus, Mysigt!!!

Familjen somnade halv Nio,,, så nu ska jag åxå gå & lägga mig blir såå trött av allt snarkande runt omkring mig,,,


Sov gott
KRAMEN
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0