MOVES

ÅÅH ja Ikväll har jag testat på moves,,,
SHIT SHIT SHIIIIT va KUUL det va Klockan gick asa fort jag va Dyng svettig!! och det va SVÅRT!!!
Det är typ en dans pass med lite Afro insperation... Grymt skoj iaf,,,& sjuukt bra MUSIK!!!
Millan (instruktören) SÅÅNT energi knippe Underbar!!!!
Så det kommer jag Att träna Närmaste Torsdagarna...
kl 19 är perfekt tid för en annan som jobbar i butik,,, Oavsett tid jag Slutar så hinner jag Alltid,,, OM D hämtat barna... :P

Jo jag Har ju Jobbat idag åxå,,, Ganska Mycket Kunder... Trevligt de åxå,,,
Direkt efter Jobbet Hem Byta om och sen på Moves,,, :P

Väntar nu på att lacket ska Torka så jag Kan gå & sova,,
I morgon ska jag till Bästis Hanna och dricka lite Vin.& surra ...Vi ska Fira henne Lite FÖR
........
VAD ERE FÖR EN DAG???? JO DET ÄR HANNAS FÖDELDESAG HURRA HURRA HURRA
Grattis Min FINA HANNA på din dag idag!!!!


Nu ska jag Släppa Ut Nova på sista Kvälls Kissen... sen SOVA!!!
I morgon kommer städerskan & skurar Huset LÖÖÖVE IT!!!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0