Ny vecka,,,,

´Helgen va över fort.... igår va det jobb jobb sen handla & hem D hämtade barnen Jag bara ÄÄÄLSKAR detta att han kommer hem Normala tider,,, åå alla dessa år av att vara "ensamstående" då han jobbat dygnet Runt & jag fått pussla för att få ihop vardagen,men Hämta/lämna dagis simskola städa tvätta och allt annat fix.
,,, men NU ÄNTLIGEN är han en Familje far!!! GILLART!!!! det gör barnen Åxå,,,,

Efter Middagen som för övrigt bestod av Flygande jacob som ungarna ÄLSKADE gud va dom åt båda två ,, jag hade ju velat ha vanlig grädde men Vikt väktare som man är så 4% milda & chilisås funkade det åxå,,,

 tog D hand om marktjänsten så jag Tog mig Ut på en PW såå skönt och Kors hade Bra tempo trots att det va LÄNGESEN jag höll igång,,, :P
Barnen sov då jag Kom hem,,, vi kikade på Tv & mumsade Äppel klyftor,,,
 Det är lixom EXTRA gott så man delar med Äppel delaren & får sånna extra fina klyftor,,, Att sitta & Mumsa på,,,

Jag va DUKTIG la över alla 1000 bilder från ALLA jobb fester på ett USB minne så nu ska monteras Digital fotoram i fika rummet så Bilderna kan rulla SÅÅ kul,,,, :P
 vi har pratat om det Länge men NU gjorde jag slag i saken,,, är ju en av dom eller NÄ den som Fotar JÄMT & mäst av kollegorna så Kalla mig Foto ansvarig,,, Och Ballong ansvarig Och tvätt av skjort ansvarig,,, SHIT jag kommer upp Mig,,, HAHAHAH...

Den Här Tisdagen har gått FORT,,, jobbade 8-14 plockade varor,,,,
va lite trevlig,,, jo Det är ÅXÅ min grej att vara glad & trevlig JÄMT,,, hahahaha att dela ut "PICKLES" DET är MIN grej,,,, =)
Hämtade barnen sen hem Slappa Lite,,,,
D kom hem,,, som ni såg med Blommor Min älskling han är För snäll.... Tack Igen Hjärtat!!!
 sen åkte han & Nea på Simskola Ida fick Simma lite i badkaret,,,,
Middag Fläskfilegryta och Pasta FÖRDJÄVLIGT gott,,,, Recept?? AA OKEJDÅRÅ:

Stek Fläskfile i bitar,,,, med salt & Peppar
Rör i hop Matlagningsgrädde 4% (för oss VV:are) dijon senap, Kalv fond & Hacka vitlöks klyfta/or .efter egen smak,,
 låt detta bli varmt,,, sen i med Köttet låt detta puttra i en 20 minuter och Innan servering rör ner Riven Ost vilken som kan va god med en med Ganska Mycket smak,,,
Men jag tar ju Magra Osten den smakar inte så mycket men såsen bli Krämig!!!
Kör Pasta Eller Ris till ASA gott!!!

Nu har jag Klippt Daniel och målat mina egna Naglar,,, Mörk Grönt fick det bli ikväll,,,,
I morgon ska jag på Karins Gympa,,, ÅÅ va KUL,,, det va såå Längesen,,,, men först Jobba några timmar såå KLart,,,

Kramen på er
Alla fina
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0