PHEWWWW

Jisses va MYCKET det är HELA tiden.......
Jobbat Jobbat!!! Men Kul,, för vi är ju en STOR Familj på jobbet!!!

I Måndags blev det lite Övertid så även i morse för att förbereda inför katlogsläppett som Gick Toppen,,,
Nog för att ALLA grejor INTE kommit & Att vi ligger SJUUKT långt efter med Byggandet & VARUPLOCKET (ingen stress  eh JO )
 Så i morgon blire några extra timmar på Morgonen för att Plocka varor,,,
Man kan Undra NÄR vi kommer vara ikapp Är dom mornarna då man kan Ägna sig åt sin EGNA avdelning & Fullt i Hyllan ÖVER??? Hoppas Verkligen Inte de,,,,
Och vi räknade lite,,,, vi är i år vi detta katalogsläpp 6 personer färre än vi va Förra året... Inte undra på att man får Jobba Häcken av sig!!!
Så JAG TACK EN REJÄL FEST på detta vore NAJS!!!! (EMMA? *asg*)

Hemma försöker vi hinna med allt från altan städa tvätta sortera tvätt och UMGÅS med Familjen.....
 Men Vi hoppas på Lugnare tider nu i Höst!!!
Tack GODE GUUUD att jag ÄLSKAR mitt jobb & Att Daniel NU jobbar 7-16 så han både kan Lämna & hämta Barnen.... som han gjort endel denna vecka,,, det är UNDERBART!!!!

På Måndag är det Cirkus Braziljack & D har fått biljetter av Jobbet så då ska vi Dit & Kolla med Ungarna!!! Mys!!!
Jag Jobbar HELA helgen men är Ledig på Måndag för då är Dagis Stängt & har min lediga dag på Tisdag så det blir en Kort vecka Nästa vecka istället!!

Jag har haft Ont i ryggen en längre tid försöker ligga på spikmattan på Kvällarna Men det vill INTE ge sig,,, NU har jag ont i rumpan & ner i Benen åxå mest i Vänster ben,,,
SKIT måste kolla om jag kan få tid hos en Kiropraktor eller är det bara Massage jag Behöver?? Vad tror Ni?? Tips på vart jag kan vända mig UTAN att det Kostar tusentals Kronor,,,,????

Nu slökollar jag på Fångarna på Fortet,,, D har varit Gullig & Tankat min Bil,,, Tack Hjärtat!!!

Så halvsova i soffan kanske,,,, NÄÄ fan Måste ta Disken,,,,
Jaja Hoppas Ni har det Bra,,,

PUSS på er Alla
FIA

Kommentarer
Postat av: Emma Lannge

Jag ska ta och diskutera det med Lisa imorn, och se om man kan ordna upp något. Skulle Verkligen vara kul att få bjuda över alla er underbara till vårt lilla place! :D

2010-09-01 @ 21:07:23
Postat av: Tove

Fasen va ni kämpar!

Björn Nilsson duktig kiopraktor. Ligger tvärgata från storgatan, längst ner på väster. Kommer inte ihåg va det kosta... Men väl värt pengarna! Va rädd om dig!

Kram

2010-09-01 @ 21:35:32
Postat av: Ullis o Emil

Finns en kiropraktor/naprapat nära bagaregatans vårdcentral. Minns inte vad han heter men till honom får man gå tre ggr utan remiss och ska inte ska va så dyr...kolla eniro =)

Jag har själv inte varit hos honom men vet flera som gått och varit nöjda!

2010-09-02 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0