Redan...

Har 2 dagar på denna vecka gått,,,,
På söndagen va D på 80-Tals bil träff,,, jag & tjejerna tog en Cyckeltur till Mormor & Nisse för Lite Lunch Och Mys,,, Linnea va så Duktig cycklade & cycklade vi tog en långa vägen så vi slapp Bilvägen...
Eftersom att Nova va med åxå,,, Lättare att ha henne Lös,,,
Ida va NÖJD av att få sitta bakom Mamma!!!




Linnea & Nova Steget FÖRE




Lycka Att få hålla Nova SJÄLV!!!


Vår FIINA NOVA!!!


Vi smaskade God Lunch & jag passade på att sova en timma med Ida såå skönt!!! sen Lite Fika & En cyckel tur hem,, Nova va Jätte duktig höll sig på Rätt sida,, och Ignorerade Passerande Jyckar,,,

Då vi kommer hem äter vi lite sen Pysslade tjejerna Lite teckningar till Anna som Fyllde År,,, (farbror martins tjej)






Vi Fick Gott Fika TACK!!!
Kollade på Dårfinkar & Döninckar den går Varje Söndag på barnkanalen.. Linnea ÄLSKAR den serien (har iofs bara gått 2 gånger men dom avsnitten har hón suttit som Förstelnad) 
Blir till att försöka få tag i filmen Till Tomten Kommer,,,

Väl hemma Trötta Barn som somnade snabbt,,,
Igår Va det Jobb,,, D slutade skapligt så han åkte hem & började gräva för våra Tujjor,,, Mamma hämtade barnen sen åkte hon & Nisse hit med dom och Nattade ,,,, Då jag kom hem Hjälpte jag D med Häcken,,, så Nu är ALLA plantor på Plats!!! Tusen tack Mamma & Nisse IGEN för hjälpen,,,

Idag Jobb,,, dagen gick fort slutade skapligt,,, Morfar hämtade barnen (han ville det) så dom va Redan hemma då jag Kom,,, fixade Middag sen drog D & Linnea på Simskola,, Ida fick Simma Hemma,,, :P

Tette,madde & lite senare Natta kom förbi på en Fika Jätte skoj,,, ALLTFÖR sällan,,, :( Nu får vi Fixa detta!!!
Efter Idol sorterade jag Tvätthögen som blivit ALLT för STOR!!!

Nu sover Alla,,,, jag Mår SÅÅÅ Illa,,, Hoppas Hoppas,,,,
Blir ju magsjuk av bara Tanken,,,,  URK,,,

Nymålade nails,,, ska jag Krypa ner och SOVA,,,,
Bokade By the Way ögonbrynsplockning på Torsdag,,, Spännande,,, Har aldrig gjort det på "salong" kanske man kan få lite snyggare bryn,,, :)

Jaja Dags iaf att SOVA....

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet vart du kan köpa "Dårfinkar och dönickar"

Om du går in på svt.se klickar på webshoppen sen film, barn och ungdom så finns den där ;)

2010-09-22 @ 11:27:53
Postat av: Linda

Jag vet vart du kan hitta filmen till Linnea

Gå in på svt.se klicka på webshoppen, sen film och därefter barn och ungdom så finns den där. Den finns även på både cdon och ginza men inte i lager så att man kan beställa hem den nu.

2010-09-22 @ 11:33:34
Postat av: Linda

oj vad jag är gaggig...sorry

2010-09-22 @ 11:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0