SÖNDAG,,,

Söndag & idag Valdag,,,, så jag & sambon tar våra sedlar & går till Vår Vallokal i kväll,,

I går regnade det HELA då menar jag HELA dagen & det va inte Lite regn,,, Jisses,,, vi åkte in till Stan och Hämtade våra brabant Tujjor som ska planteras som häck ut mot gatan ,,,
Vi bled DYNG sura kan jag säga... vi passade på att äta lunch med Barna på MC Donalds,,, och Handla en liten present till Anna som fyller ... farbror Martins Tjej,,, så det blir en sväng dit i kväll på en Fika,,,
Det ska bli Jätte Kul,, har inte sett hur dom bor ännu,,, :P

Då vi kommit hem blev det till att STORSTÄDA,, som jag då fick Göra själv,,, D fick brassa in till Lazer och täcka upp vid några spelnignar då Jonas jycke blivit sjuk,,,
Så jag körde stora stora städningen,,,
har NU kommit på att jag ska Uttnyttja RUT avdraget och fixa städare som kommer hit en Gång i veckan & städar,,, ÅÅ va skönt att  nyttja detta och ÅÅÅ va skönt att ha rent & slippa Tänka på detta JÄMT!!! jag Betalar GLATT den summan,,,, för att slippa & att få MER tid Över till Familjen,,
 som igår tog det mig 3 timmar att damma/dammsuga/´svabba Golv/skura Toaletterna både på över & under vångingen,,,
Dom timmarna hade jag kunnat hitta på nåt skoj med Tjejerna istället!!!
Som idag nu när ALLT är städat kan jag Änga mig åt dom jag Älskar Mäst!!!

Så OM rut blir kvar nu,,,,, återstår att se så blire att ta in lite offerter och sen Göra slag i saken,,,

Då Daniel kom hem Åt vi lite mat sen slappa,,,,
Som ni såg fick jag Blommor IGEN & choklad åxå,,, MIN ÄLSKADE Daniel Du är Världens Bästa!!!
ÄLSKAR DIG
man kan ju åxå Undra vad du Gjorde på Kryssningen,,, *fniss*

Idag är han med sina vänner på nån slags Bil grej i stjärnhov,,,
Jag Tar mina barn & hund och tar en promenad till Mamma & Nisse Har man TUR kanske vi kan får Lunch,,,
Linnea Får cyckla Ida sitta I vagnen så går det Fortare och man får lite Motion på Kuppen,,,


Hoppas Att ni Får en FIN FIN söndag,,,,



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0