VAB

MM då Va det MIN eller Vår tur med Sjuka barn,,,, jag som satt häromdagen på Facebook och skrev att Peppar Peppar våra barn har INTE blivit sjuka för att ALLA va Hemma & vabbade,,, men NU SÅ...
Ida lilla IDA Natten till Tisdag HÖG feber och sen Pigg emellan åt & i går på efm lite sämre igen...
I morse PIGG PIGG hoppade runt och Körde gärnet.,,,
KUl täknte jag här är man Hemma i onödan,,,
 MEN innan Lunch somnade hon i puffen med feber IGEN...
Va Knepigt!!! sen är både Hon & nea Snoriga & Hostiga,,,

Iaf I går Hade jag Ju min lediga dag,,, mamma kom hit & hjälpte mig att rensa och sortera bland alla barn kläder jag hade på Vinden,,, JISSES va Stuff man har,,, så nu är Allt sorterat & Märkt med Pris för jag ska stå på Barnbasaren i Nyköping & sälja derra den 31/10 Om jag nu får ett bord,,, :( va LIIte för sent ute men står som 3dje reserv  & han sa att det är många som hoppar av & inte betalar,,, så Jag hoppas,,, Mamma Har lovat att hjälpa mig... så jag hoppas på att få lite sålt,,, det är stl 56-92 massa fint & nästan Oanvänt Både sommar & vinter kläder & skor & endel Bebis leksaker,,,, så nu Är det INTE mycket kvar på Vinden,,, :/

På Kvällen va det Ju simskola & eftersom D va i Örebro så passade mamma Ida så jag & Nea tog Cycklarna & åkte på Simskola Hon va så duktig att Cyckla fram & tebax.... och hon är SÅÅ fokuserad på simskolan Lyssnar & Lyder,,, Om det kunde vara så Hemma,,, :P nää hon är ganska bra på de åxå,,,

Idag har jag ju Vabbat,,, fortsatte med Märkandet av kläder,,, den sista storleken,,, ska sortera allt en gång till Bara så Det hamnar i RÄTT påse,,,,
I morgon blire en Vab dag till med Ida,,, etersom hon hade feber i efm åxå,,,,
Men på Fredag får Hon Gå på Dagis.. (håller tummar & tår att hon är feberfri då)
Så i morgon MÅSTE jag dammsuga!!!

Nu i kväll va Jag & Nea på en Prommis till Fam Åberg med lite GULLIGT till Moa,,, fick mig en liten  dos med Bebis Doft,,,, MMMM finns inget Mysigare...Hon är ju SÅÅ SÖT gulliga Moa,,,,
& Storebrorsorna är SÅ stolta!!!

Linnea cycklar som bara den... så hon cycklade före mig hem,.,,
Stolt låg hon i soffan & Typ ÅÅH va Lång tid det tog för ER hem,,, (mig & Nova)
HAHA

Nu Sover dom.,,, och eftersom jag har en såndäringa tjej grej nu skulle jag Kunna DÖÖÖDA för nåt gott,,, vad som helst.... ska nog rota i skåper & se om jag Hittar Nåt vi kan Mumsa på Jag & hjärtat!!!

Ta hand dom er
KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att du får ett bord på basaren. Jag kommer garanterat till ditt bord och handlar, dina tjejer har alltid så fina kläder på sig.

2010-09-09 @ 07:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0