HEEEJ

På er Längesen nu...
Lite Uppdatering och den har vär linte ungått er att jag varit på Min Lilla Födelsedagsresa med syrran & 2 fina Vänner till Henne...
Vi har haft det sååå BRA!!! solat ätit druckit & MYST super fint litet Familje Hotell åxå...
MEN Vi börjar på Onsdag förra veckan... Då jag va Iväg & Fusksolade lite eller GRUNDA så kräktes IDA FUUUCK åxå det går magsjuka på dagis... så det blev till att Torka Spyor HELA natten... =( Mammas Lilla HJärta Hon Åker ALLTID på allt,,,,

Och jag skulle ju Åka på Torsdag efm så det va VAB och Ha båda tjejerna Hemma.... Ida va Lite trött så Klart men änd´å ska dom bråka.. SUUUCK,,,
D kom hem vid Lunch så jag Kunde packa det sista sen kom syrran & hämtade mig... vi Åkte till Skavsta och Mötte upp Di andra Tjejerna som tagit Flygbussen från stockholm....
Vi slängde i oss lite Vin Snackade sen va det dags att kliva på Planet.. UUHH va nervös Syrran Ännu mera så Mer vin till Oss.. och Ja det hjälpte mig iaf jag Ogillar att Flyga... =( men men Resan gick bra det va Fint väder....
& Gott vin på Planet!!! =)

Väl framme fick vi STÄMPEL i passet Skit skoj inte ofta man får de nuförtiden sägs de...
Sen mötte vår chafför upp oss och vi Åkte till Hotellet checkade in & gick en sväng för att äta & handla Frukost...
Det va Varmt & MYSIGT...

Vi åt god middag Förutom att syrran Snodde de ja beställt men jaja det bjuder jag på MOHAAA.... =)
Vaknade på fredagen av Vågskvalp & fågelkvitter Mysigt!!!!
Vi Åt frukost & sen tog vi en Promenad.... handlade lite tog en fika det va Underbart fint,,,
det va Lite Dis... men solen kikade Fram mer & mer så vi tog oss tillbaka till Hotellet & drack vin & solade...
På kvällen tog vi en sväng till en Ny resturang & åt god mat....
Sesången där började på Lördagen (då vi åkte hem) så öppnade dom flesta Barer/klubbar så det va Lite Halv dött på vissa ställen....

Hotellet va Inte riktigt klart dom höll på att Gjuta lite runt polen... så Lördagen gjöt dom de sista  öppnade Polen för oss & Handlade Nya solstolar för oss... Super... kom med Läsk & Kaffe då vi Låg & solade SUPER trevligt....
vi Pressade hela dagen Myste Gjorde Lunch & bara NJÖÖT det va Toppen....
Duschade & sen va de dags att Åka hem... vi fick skjuts tebax av chaffisen...
Bordade på Planet & åkte Hem...
Men fyy Jag gillade INTE att flyga på Kvällen kolsvart Ute och jag Lyssnade på Minsta lilla LJUD.. blää Ont i magen...
Till sist blev de lite Musik på Mobilen och Spel på Syrrans IPAD ( som jag Förövrigt vill ha en).. =) snälla ÄLSKLING.... *hihi*

men vi kom hem helskinnade Mamma Hämtade mig & Syrran med vänner Åkte Hem...
Skönt att va Hemma Jag möttes av en FIN teckning på Hallgolvet som Linnea gjort...
Kröp ner hos D och Tvärsomnade....

Söndag morgon kom Ida in... och bara MAMMMMMMAAAA kröp upp & Berättade att Hon saknat mig masssor sen kom Nea in Åxå och kramades.... Och undrade om jag handlat nåt... Klart jag Hade.. =) GLADA BARN...
vi åt Mys frukost sen gick vi Ut på tomten...
Jag klippte Frukträden och D fixade med Kärran... Vi Grillde korv till Lunch vi va Ute HELA dagen...
Mamma & Nisse kom & Fikade på Efm med lite grejor till Barnen från Thailand... BRUNA som satan va dom.... =)
Vi plockade upp Studsmattan sen Hoppades de HEJ vilt Här ute... Vi måste köpa Nät.... Huu Läbbigt!!!

Idag va de Jobb Igen... KUL.. trots Minimalt med Kunder... Men vi Håller humöret Uppe Fina Kollegorna & ja... =)
D & Ida va på Simskola Linnea hos Farmor så efter jobbet dit & Mumsa Middag... GÖTT!!

Nu slappar vi i soffan Pustar Ut Full fart Idag.... tänkte ta en prommis Men hann lixom Inte med... I morgon ere D:s tur att gå,,, Så Onsdag kanske...

Här får Ni Kika på fotona från Kroatien...
Klicka på Bilden Så kommer ni till Mitt FB Album...

ELLER Gå till denna Länk....

http://www.facebook.com/album.php?aid=291592&id=757691730&l=a1298ee89d



& en liten Film....




TUSEN TUSEN TACK ÄLSKADE STORA SYSTER FÖR RESAN DET VA DEN BÄSTA FÖDELSEDAGS PRESENTEN EVVVER!!!!!!
ÄLSKAR DIG!!!!


Nu ska jag...... slappa
Puss på er alla FIINA
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vaaaa underbart du har haft mysigt med en liten resa såhär..... Var rädda om er

kram

2011-04-13 @ 11:46:13
URL: http://http:/busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0