Lördag

Kväll Jag sitter Här ÖM i magen Barnen sover D är på Tema krogen & stripp tease...
Så romantiskt har man de på 12 års dagen....

Idag har jag Jobbat det gick väl sådär hade ONT i magen eller i sidorna....så jag giick hem kl 14 skönt...
Pratade med sjukvårdupplysningen och damen tyckte att OM det blev värre skulle jag Uppsöka Akuten
Speciellt om jag fick feber för ont så många dagar är Inte normalt.... men nu är det liite bättre... (intalar jag mig) det blir väl Vct på Måndag om det inte är borta så jag Får Bukt på Smärtan...
KAN det ha med Nya Dieten att göra tro??? vad tror NI??

Då jag kom hem gick jag & La mig sov 2 timmar de va skönt!!! sen kirra mat stryka sambons skjorta... =()
och slappa barnen va Någorlunda snälla Dock lite Bråk i soffan vilket Resultarade i att Linnea satte en godis i halsen jag Fick PANIIIIK hon fick ingen luft & hoppad upp ur soffan röd i ansiktet jag slog till i ryggen mellan skulderbladen sen va jag på väg att göra  Heimlich
Då får hon luft & gråter
JAG SVALDE DEEEN.... ÅÅHH herreguuud va Rädd ja va...
Ida satt som STEL i soffan och Linnea va SÅÅ lessen... Jag åxå... PHEW mammas ÄLSKADE NEA...
Sen åkte Påsarna bort & jag Förklarade att man INTE BRÅKAR MED GODIS I MUNNEN för 100000000 :de gången...Så jag Tror vi lärde oss något alla 3,,,

Jag blev Sjukt GODIS sugen förut & tog några bitar frång ungarnas påsar... men ÅNGESTEN kom i kapp mig & NU har jag Gjort en Smoothie/shake a´la LCHF på¨Grädde/rödmjölk & Hallon... Liite för mycket Grädde & Mäktig men Nu är jag INTE godis sugen längre... Spännande att väga sig på Måndag....

Jag gjorde frozen Cheesekake förut Utan Digestive som vi ska bjuda fam kjellberg på i morgon dom ska fira Ida lite... och den goda FÅR VI ÄTA MASSSOR av jag Skippade den 1dl socker som skulle vara med & tog 2tsk sukkette strö istället sen blire nog Hallon till & chokladsås till Ungarna... =)
GÖTT....

Recept på den:
Bunke 1:
Vispa 3 dl grädde & en tsk vanilj socker

Bunke 2:
Vispa 150gr Philadelfia ost med 3 äggulor
(1dl socker)
Bunke 3:
Vispa 3 äggvitor Hårt

Blanda sedan allt i Bunke ett Häll upp i Pajform och In i Frysen över natten...
Jag brukar krossa digestive kex & ha i botten innan smeten MEN inte vid LCHF =()


Nu ska jag surfa lite & halv sofa i soffan får väl se när D kommer innrammlandes....

Puss på er
FIA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0