OST CHIPS

Idag har jag Varit Hos Pappa Medans Vionord Va här & Städade...
Vi fikade lite & slappade jag satt med en Filt i soffan & bara VA... såå Skönt men jag har haft SJUUUKT ont i magen Idag... =( BUHUUU I sidorna & Mitt på,,, endel I ryggen Åxå,,, Hoppas Hoppas ATT medusinen Verkar snart!!!

Som Hon (läkaren) INTE hade skrivit UT.... =/ så jag fick Åka upp till Gyn Igen från apoteket & jaga Rätt i en Läkare som Kunde Slutföra så jag Fick Mina Piller,,, SKÖÖNT slängde i mig en DIREKT!! hihi

Då jag Kom hem Va de Så rent &  fint... Så Åter Igen... HEMSTÄD är SÅÅ SKÖNT!!!
Jag slappade i soffan...
Sen gjorde jag OST chips Som vi Smaskade på Till Tacosen... ÅÅHH va GOTT

Ostchips är ett väldigt enkelt och gott tilltugg på fredagskvällen framför tvn.

Riv en smakrik ost grovt, exempelvis Västerbotten eller Brännvinsost. Gärna med hög fetthalt. Lägg i små högar (eller vik osten så att det blir en bra tjocklek på dem) på bakplåtspapper och grädda i ca 200 grader tills de fått fin färg. Tips: Om du vill ha tjockare chips så kan du blanda den rivna osten med äggula

Jag Blandade I Grillkrydda åxå...

Nu när vi satte oss i soffan kom Ida ut från sitt Rum & frågade:
 MAMMA har ni KASCHTAT Mina Nappaj?? (vi har ställt undan dom)
Nää sa jag.... (sen va jag Blixt snabb) ML som städade här Idag ställde ut dina nappar på Altanen och då Hon skulle ta In dom Va DOM BORTA och hon såg att Kalle Ekorre Sprang iväg med Brorsan Sebastian med ALLA nappar.... och att dom minsann hade fått en Lilla Syster son Hette MAJA-LISA (underbart namn By THE way)
Sen körde jag en Fin historia att Hon minsann Sitter i Granen & snuttar på Napparna Jätte Glad....
Och att då Hon är klar med dom lite Senare in på Sommaren kanske Hänger ut Dom i granen Så vi Får gå Ut & Leta... (MÅSTE komma ihåg detta & Hänga UT napparna i trädet med en Lapp)

Dom första 3 minutrarna Grinade Hon Hysteriskt Men sen INGE mera....
NU FIA STENGEL gäller de att HÅLLA I detta SLUT PÅ NAPPARNA....
Så Håll Tummarna....

Nu leker dom... Vi har Mumsat Tacos... Magen Är bättre Dock Fortfarande ONT Hoppas HOPPAS det är på Väg BORT jag MÅSTE jobba i morgon... =( trots Rekomenderad vila... Hoppas på BRA chema Med Fler Kassa PAss så man kan Sitta ner....För nu Gör de ONT att gå AJAJ

Slappa Som gäller Ev dippa Lite Grönsaker.... senare...

Puss på ER
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0