Brrrr

Ja FAN åxå..... det är HÖST i luften.. dock lite Mysigt ändå... =)


idag har de varit halvskapligt väder jag & tove tog barnen till jogersö för lite sol & bad..... TRODDE VI....
Nä fasen varenda vind pust fick en att frysa... så vi packade ihop sakerna och åkte hem till oss och mumsade på den mettagna matsäcken... solade på vår altan där de va varmt då solen va framme... barnen lekte fint och vi snackade strund...Underbar Dag...
Tack tove du e BÄST!!!

Nu ska jag fixa Cole slaw som vi ska ha till De grillade ikväll...
Jag & D ska mysa med barnen.. Lite gott att äta och kanske lite dryck,, =)

I morgon ska ju Barnen med Mormor Till Junibacken... vi är BARNLEDIGA... de ska bli Fin väder så vi tar BÅTEN ensamna ut på en koppe I LÄ och myser...
Det va 6 år sen sist vi gjorde de... kan bli bra....
Sen ska ju jag till BÄSTISEN på Middag med trevliga tjejor & surra på Lördag kväll,,,

Underbar helg med Bra avslut på 2011 års Semester.... =)
Hoppas NI får en Trevlig helg Vad ni nu ska göra... =)

PUSSAR på er




FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0