HEJ HEEEEJ!!!!

Torsdag Morgon... Sista Veckan Innan Jobbet Börjar.... ;)
Fortfarande SKIT trist Väder... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ moln... och bara 21 grader I SOLEN...
VA snacka om HÖST,,,, I går kväll va vi ute på Tomten... Plockade lite rensande Ogräs....
Skit kallt fick Hämta en Fleece jacka,,, Fan åxå... Så de gör INGET att Börja Jobba!!! =)

Ganska Mysigt Åxå Att ta på sig en LIten Kofta och höst jacka,,, ;) ja gilla Hösten...
 även om det Har gått FÖÖR fort....
I går va jag & barnen till stan en Snabbis... gjorde lite Ärenden... Passade på Att ta en Kaffe på Jobbet... Mina Favvo killar Pär & Ricky hade Lunch Snackade lite Även Bästaste Chefen Suss tog en Kaffe med mig ÅÅ jag saknar ALLA !!! Mina BÄSTA kollegor.... Även om det är Skönt att vara ledig Åxå... :)

Igår gjorde vi en Kul grej... Lite längre från där vi Bor har de flyttat in (ja för typ ett år sen) en familj som har Barn i samma Ålder som våra... en Liten Tjej & en Kille,,,,
 Dom va ute och gick med sin pappa & hund... så när vi hade ätit middag sa jag till Tejerna att vi skullle Gå dit & ringa på Och fråga om barnen ville leka med Mina Tjejer...
De gjorde vi Ringde på och dom Barnen Blev jätte glada.. så efter dom ätit kom dom Hit med sin pappa och Lekte pappan drack en Kopp kaffe,,,
OJ va kul dom hade Så dom bestämde att dom skulle leka i kväll åxå..,, =) efter dagis & fritids!!!
Skoj med Nya Bekantskaper.... =)

Jag Slängde i en Toning i håret igår,.,, Jisses va Håret Bleks på Sommaren... Denna gången blev de Lite mer Åt de Mörk Bruna... =) Älskar att va Mörk,,, Även om jag Saknar Mitt Blonda hår Ibland,,, Speciellt när de va Nyblekt lixom nästan Vitt... ;) sjukt va....men jag Blir nog ALDRIG blond igen... detta är Bra för Mitt hår och Vuxit har de Gjort UNder sommaren Åxå,,, Känns Bra mitt Hår som ALDRIG växer,,, Även om de är TUNT så när man sätter upp Hästsvans blir de som en RÅTT svans.. =)

Nästa vecka är de HÅRD körning med LCHF igen.... och stavarna ska fram... promenader några gånger i veckan....:) Härligt!!!
Jag ska Köpa mig ett par sånna "Bungy" stavar vi har dom på Jobbet Verkar GRYMT bra...
Satt målet 10 kg till jul,,,, Så nu Kör vi.. =)
(hoppas man Kommer till slut målet NÅN gång)



KLicka på Stavarna Så kommer ni till Hemsidan & kan läsa mer om dom!!!
& ja CLAS OHLSON säljer dom  åxå... =)


Idag ska vi Mysa Med Vännen My & hennes Barn.... Det va EVIGHETER sen.. jätte kul,,,
så nu ska jag Plocka undan all disk Bädda sängar och sen Dra iväg....

Ha en FIN FIIN dag
Puss på er
FIA



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill oxå ha såna stavar...

Måste också skärpa mig choklad é min bov gaaahhhhh

Hoppas allt é bra med er annars kul med nytt folk att umgås med;)

kram så länge....

2011-08-11 @ 12:32:35
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0