KAN INTE

SOVA... Linnea i ett Nötskal just nu.... =)

Idag har vi Varit en timma & hälsat på på fritids... OOOoooo josses va Ungen va Spänd innan vi Kom in Ett leende Över HELA ansiktet så hon Klev in på Skolgården... =) Underbart!!!
vi fick träffa Fröknarna gick igenom lite papper och rutiner...
Linnea fick sin Hylla & Låda.. =)
kolla i matsalen & kollade runt i allmänt på skolan...

Där JAG gick klass 4-9 Super fin skola.. snacka om Minnen...
HAHA och I lärarrummet luktar det Fortfarande Inpyrd rök från deras Rök rum...
HAHA som jag Påpekade för linneas fröken som Höll med...

På den skolan har man Gjort en Massa skoj... OCH En av fröknarna vi hade som klassföreståndare Jobbar kvar... Jag hann inte se henne hon va på Möte...
Trodde man Aldrig att mina barn skulle gå på samma skola Sitta i samma Lokaler som jag en gång satt Längst Bak & Va cool Tuggade tuggummi & skrev Kärleksbrev... =)
Och att vänner i samma ålder har sina Barn i samma klass nu... HUR kul som Helst....
Linnea va Iaf JÄTTE nöjd.. Så nu har vi Fyllt i alla papper som skulle tillbaka fixat frukt och lagt ner allt i väskan Inkl Inne skorna... =) men Ny Ryggsäck måsta Köpas Mappen som ska Vara med varje dag får Inte plats... =)

Nu ska jag krypa ner i sängen en dusch först bara... I morgon börjar jag jobba WOHOOO 7-16 saknar mina MATES nu... 
Linnea som sagt börjar fritids och Ida kommer spendera dagen med Mormor... Hon har hat feber Idag åxå....

Ha en fin dag alla ni!!!



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0