Ömmande Skinn

Preciiis som de ska vara på SEMESTERN... =) och detta är DEN bästa veckan jag har haft under Min semester!!! varit på havet VARJE dag underbart Barnen & Nova Har badat & badat.... SUPER mysigt!!!
TUSEN TACK Anders & Cissi Att ni orkat med oss denna vecka,,, =)
Och mer blire För i helgen Åker vi till Alv tillsammans med Husvagnar Ska bli Super KUL... =)
Hoppas på Bra väder bara....

Bjuder på Lite Bilder från våra underbara dagar på Havet!!! =)




PET shop lek


HAHA jag trodde detta va skelett från en groda men de va bara Torkad Tång... =)


Anders kirrar lunch


Hamburgare


EN kulig Morot... =)


Fiskaren med Håven i högsta Hugg... HAHAH


HAV


Under Ytan.. vår Fina Östersjö...


Fika,,, Fasen man gör inget annat än att Äta & Fika på Semestern Underbart va??


Galna Nova Dyker/letar Sten.. HELA dagarna


Här har hon en Bummling i Munnen...


På väg hem








Oj va Blöta vi blev då vi "flög" i vågorna efter Lots Båten... =) Barnen SKREK av förtjusning... =)


Nu ska jag krypa till Sängs... Full rulle I morgon... =)

Puss på er
ALLA fina Hoppas ni har haft en Bra vecka Lediga eller EJ...

FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

som vanligt härliga bilder



o fina brills... jag måste oxå införskaffa till mej var alldeles för länge sedan nu....



trevlig helg kram på er

J

2011-08-05 @ 09:45:23
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Linda

Helt underbara bilder som vanligt säger jag åxå :) och vad fin du är i dom nya brillorna !!

2011-08-05 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0