SOOooL

ÅÅ ja Idag har Solen Varit UNDERBAR...

Jag & barnen fick ju Åka med Fam Kjellberg på Havet vi har haft toppen mysigt!! badat & solat hela dagen..






Vi hamnade på Ön Granklotten....


Havet Va LUNGT


Ida fick ro ensam... ja som, ni ser med en Tamp i fören,,,


Bada gjorde vi Åxå... HELA dagen 24 grader i HAVET


& snorklade...






Lunch


Anders grillar...


Jo kanske att vi är lite Lika ändå... Inte bara Pappa i henne... =)


På väg hem Somnade nästan barnen på Durken.. Jätte mysigt!!!


TUSEN TUSEN TACK Fm kjellberg för att vi Fick åka med idag!!! & Tack för att ni tar Oss med Ut i morgon Åxå... =) jag har kirrat Lunch vi ska smaska på I morgon... Nåt ska man välan bjussa på då vi får åka med.. =)

Barnen badade pol då vi kom hem de va VARMT!!! jag har packat bilen full med uppmärkta saker som ska säljas på Loppisen i morgon så är ni i närheten av Jogersö KOM & KÖÖÖP. 17-19... Jätte spännande... =)

Nu ska jag krypa ner i sängen...

Puss på er
FIA
 

Kommentarer
Postat av: Kajza

2011-08-02 @ 18:33:16
Postat av: Kajza

Åhhhh så härligt!!!!

Kram

2011-08-02 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0