UUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Blir Galen på Regniga Dagar,, Barnen blir som förhäxade bråkar & slåss HEEEELA tiden... fan åxå,,, så jobbigt att behöva skälla och gorma.... fyy Nu är de SOMMAR REA på Båda två,,,,

Vi har inte gjort en släng idag.... tristaste dagen ever,,,,
jo dammsugit & moppat golven.... i morgon brassar jag in till stan en sväng..... måste handla lite...
 Bästisen ska ha tjej middag måste ju dricka nåt.. =)
& hoppas på en FIKA med Mysan på efm,.... det va SÅÅ längesen...

Barnen ska åka med Mormor till JUNIBACKEN och vara Borta HELA Lördagen SKÖNT.... egentid...  och mysigt för dom en HEL dag med Mormor på ÄVENTYR,,,
undrar vad vi ska göra blir väl att fixa med altanen,, men vid STRÅLANDE sol pressa... =)
Nästa vecka börjar Linnea på Fritids Ida dagis & jag ska Jobba.....
SKÖNT att komma in i vardagen igen och BARNEN behöver DISTANS från mig & varandra.....

Nä dags att Slänga Ungarna i säng...
& mig själv så denna USLA dag får ett SLUT...

PUSS på er
FIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0